اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز خبر داد:

کاهش 11 درصدی مصرف بنزین سوپر در البرز

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز گفت: مصرف بنزین سوپر طی پنج ماه اول سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4/11 درصد کاهش یافت.

کاهش 11 درصدی مصرف بنزین سوپر در البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز، ابراهیم شکوری با اعلام این خبر افزود: در این مدت 17 میلیون لیتر بنزین سوپر در این استان به مصرف رسیده است.
وی اظهار داشت:‌ در پنج ماه اول سال‌جاری 305 میلیون لیتر بنزین معمولی به مصرف رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 5/4 درصدی را نشان میدهد.
شکوری گفت: در این مدت 9 میلیون نفت سفید در این استان به مصرف رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 31 درصدی داشته است .
وی یادآور شد:‌ 178 میلیون لیتر نفت گاز و 38 میلیون لیتر نفت‌کوره در این مدت به مصرف رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب از کاهش پنج و 47 درصد را نشان میدهد.
شکوری بیان داشت: مدیریت مصرف، جایگزینی گاز سی ان جی به جای بنزین، افزایش قیمت، توزیع کالابرگ نفت سفید و کاهش فعالیت کوره داران از جمله عوامل این کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی در این استان بوده است.
اکنون در استان البرز 49 جایگاه توزیع بنزین و 145 نمایندگی فروش نفت سفید وجود دارد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول