اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس:

آیت‌الله مدنی جایگاه ولایت را به خوبی ترسیم کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله شهید مدنی جایگاه امام و رهبری را به خوبی در بین مردم ترسیم کردند که اثر خود را در مخاطبان گذاشت چراکه در این راه بهترین سربازان تربیت شده و تقدیم اسلام شدند.

آیت‌الله مدنی جایگاه ولایت را به خوبی ترسیم کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید محمدکاظم حجازی شنبه شب در مراسم سی امین سالگرد شهادت آیت‌الله سید اسدالله مدنی اظهار داشت: انسان‌هایی که توفیق طی کردن مدارج بالای انسانیت را پیدا کردند، جدا از موهبت‌های الهی که شامل حال آنها شده است موجب هدایت بسیاری از افراد که الگوی آنها بودند، شده‌اند.
وی ادامه داد: شهید آیت‌الله مدنی در هیچ مقطعی از زندگی خود جز در مسیر شهادت گام نگذاشت و آن را ولایت‌پذیری می‌دانست چراکه تبعیت از ولایت فقیه در دوران خفقان پهلوی امری دشوار بود.
نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه شهید مدنی وقت خود را صرف علم و ادب و تقوا و ارشاد مردم می‌کرد، افزود: همواره دین را در محضر ولایت آموخته بودند به طوری که دین را تنها با وجود جایگاه ولایت دارای موضوعیت می‌دانستند.
وی اظهار داشت: آن دوران، دوران خفقانی بود آیت‌الله مدنی جایگاه امام را به خوبی در بین مردم ترسیم کردند که اثر خود را در مخاطبان گذاشت چرا که در این راه بهترین سربازان تربیت شده و تقدیم اسلام شدند.
حجازی تصریح کرد: جریانات انحرافی که قبل از انقلاب به دنبال این بودند که جایی برای خود پیدا کنند با جسارت شهید آیت‌الله مدنی به گوشه‌ای رانده شدند.
وی با اشاره به اینکه اسلام ناب از زبان آیت‌الله مدنی به همگان معرفی شد، افزود: اسلامی که امام علی (ع) نهج‌البلاغه‌ای به جای گذاشت و امام نیز که مشقات دوران انقلاب را متحمل شدند، شهید مدنی جان خود را در این راه  دادند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهید مدنی همواره نگاه تیزبینانه‌‌ای داشتند، چراکه هر فردی در جامعه باید توانایی جذب افراد به دین را داشته باشد که ایشان در جذب جوانان تلاش زیادی داشتند.
وی خاطرنشان کرد: در عرصه حضور و مقاطع قبل و بعد از انقلاب مدل کار آنها از ابتکارات خاصی برخوردار بود که اثرگذاری لازم را داشته باشند و این امر تحقق یافت.
حجازی با اشاره به عدم ولایت مداری برخی افراد در عرصه‌های کلان نظام، افزود: برخی در عرصه‌های کلان نظام مسئولیتی دارند ولی ولایت پذیری در امور مختلف خود لحاظ نمی‌کنند چرا که در مواقعی تبعیت از رهبری را توصیه و در جایی پند و اندرز می‌دهند اما در جای دیگر به دنبال فرار از اوامر ایشان هستند که نمی‌توان آنها را قائل به اصول انقلاب بشناسیم.
وی با بیان اینکه اگر این افراد بازنگری نکنند، سیلی انقلاب را خواهند خورد، افزود: ‌مردم با بصیرت ایران باید این افراد را شناخته و از آنها فاصله بگیرند.
نماینده مردم همدان در مجلس در پایان با اشاره به دقت شهید آیت‌الله مدنی در خصوص تدین و حجاب بانوان نیز اظهار داشت: کانون اسلامی خواهران در 30 سال گذشته در همدان شکل گرفت که به تعالیم دینی بانوان در یک مجموعه اسلامی پرداخته شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول