اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احداث پارک ترافیک در کرج

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان پایانه‌های کرج از احداث پارک ترافیک در این شهرستان خبر داد.

احداث پارک ترافیک در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌های کرج، داود شعبانی با اعلام این خبر هدف از ایجاد پارک ترافیک را فرهنگ‌سازی ترافیک و نهادینه کردن رفتارهای قانونمند بین شهروندان به ویژه کودکان عنوان کرد.
این مسئول گفت: روزانه 5 هزار و 500 نفر مسافر توسط سازمان ترمینال‌ها در کلانشهر کرج جابه جا می‌شوند.
وی با اشاره به بودجه 600 میلیون تومانی سازمان پایانه‌های کرج در دوره‌های قبلی از افزایش بودجه طی سه سال اخیر خبر داد و گفت: این میزان بودجه در سال 90 افزایش یافته است.
این مسئول عملکرد و کارکرد این سازمان را برون‌شهری ذکر و عنوان کرد: رویکرد مهم سازمان پایانه‌ای مسافربری کرج افزایش خدمات‌دهی به مسافران و فراهم کردن امکانات رفاهی برای سفرهای درون‌شهری است.
وی با تاکید بر بازسازی و ایجاد تأسیسات و امکانات مناسب در این پایانه بیان کرد: جابه‌جایی روزانه 5 هزار و 550 نفر توسط اتوبوس‌های این سازمان حاکی از عملکرد مثبت پایانه مسافربری کرج است.
شعبانی توسعه کیفی خدمات پایانه‌های مسافربری را عامل مهمی در ســامـاندهی وضعیت حمل و نقل ذکر و عنوان کرد: توجه به مسائل آموزشی از نکات مهمی است که به جد از سوی مدیریت این سازمان پیگیری می‌شود.
وی اظهار داشت: پارک آموزش ترافیک دارای مکان‌هایی به منظور ارائه آموزش‌های ترافیکی است که این مکان‌ها در فضایی مانند خیابان‌های شهری، ارکان و ساختار معابر شهری از جمله خیابان یکطرفه، پل، علائم ترافیکی، چراغ راهنمایی و رانندگی است.
شعبانی منشاء بسیاری از حوادث را نبود اطلاعات کافی درباره مسائل ترافیکی ذکر کرد و افزود: فرهنگ‌سازی در این زمینه  فلسفه اصلی احداث این پارک است.
وی بابیان اینکه ایجاد این پارک خارج از حیطه وظایف سازمان پایانه‌ها است، اذعان داشت: این در حالی است که این سازمان برای این پارک ترافیکی جدیت دارد و در حال حاضر نیز به دنبال مجوزهای لازم این کار است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول