اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از سرداران دفاع مقدس؛

یادواره شهدای عملیات رمضان در مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای عملیات رمضان با حضور جمعی از سرداران، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس در خیمة‌الحسین مشهد برگزار شد.

یادواره شهدای عملیات رمضان در مشهد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، در این مراسم که با حضور مردم برگزار شد، یکی از سرداران دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در زمینه این عملیات همین نکته کافی است که برای شناسایی منطقه و باز کردن معبر تنها راه موجود شهادت بود.
سردار درچه‌ای افزود: پیروزی در این عملیات مرهون از خود گذشتگی رزمندگان اسلام و به ویژه تیپ پیروز جواد الائمه (ع) خراسان بود.
در ادامه این یادواره یکی از جانبازان دفاع مقدس و از فرماندهان عملیات رمضان گفت: عملیات رمضان یکی از صحنه های عجیب در طول جنگ بود.
آخوندی با بیان اینکه گرمای منطقه در عملیات رمضان غیر قابل تحمل بود بیان داشت: ما هم در دوران جنگ می‌ترسیدیم و آنچه که ترس ما را به یک ترس مقدس تبدیل می‌ساخت شوق شهادت بود. 
 عملیات رمضان با رمز یا صاحب‌الزمان ادرکنی در محور شرق بصره به صورت گسترده در تاریخ ۷ مردادماه۱۳۶۱ به فرماندهی مشترک انجام شده و نخستین عملیات نظامی پس از آزادسازی خرمشهر در سوم تیرماه ۱۳۶۱ بود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول