اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد:

برگزاری 12 یادواره شهدا در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در دو ماه گذشته 12 یادواره شهدا در شهرستان فیروزکوه برگزار شده است.

برگزاری 12 یادواره شهدا در فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، سعید افشارنادری در چهاردهمین یادواره شهدای روستای نجفدر از توابع بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه که با حضور استاندار تهران، مشاور فرهنگی رئیس جمهوری، جمعی از مسئولان، خانواده‏های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، از حضور مشاور رئیس جمهوری، استاندار تهران، مدیران کل استانداری تهران، خانواده‏های معزز شهدا و اهالی روستای نجفدر در این یادواره شهدا و از بانیان برگزاری این یادواره قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه شهدا رسالت خود را ایفا کردند، اظهار داشت: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با خداوند عهد و پیمانی بسته بودند که بر سر این عهد و پیمان تا پای جان ایستادند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: ما نیز باید رسالت خود را بدانیم و نخستین وظیفه ما این است که به شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار کنیم و آن‌ها را مایه سربلندی و سرافرازی مملکت اسلامی بدانیم.
افشارنادری با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی می‏خواهند این افتخار را از ما بگیرند، اضافه کرد: باید جلوی توطئه‏های دشمنان نظام اسلامی را بگیریم.
وی گفت: دومین وظیفه ما انس با شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهداست و همچنین باید اهداف شهدا را به خوبی بشناسیم و در راه آن‌ها گام برداریم.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: شهدا برای تحکیم اسلام، حمایت از ولایت، استکبارستیزی و پافشاری در دفاع از حق به شهادت رسیدند.
افشارنادری تاکید کرد: رسالت دیگر ما شناخت توطئه‌های دشمن است و با اینکه جنگ تحمیلی تمام شده است، اما توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه باید بصیرت داشته باشیم و از انقلاب پاسداری کنیم، اضافه کرد: به برکت خون شهدا، این نظام بر سر قله‌های سربلندی و پیشرفت ایستاده است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در این نظام، با زحمات خالصانه مردم و مسئولان پیشرفت‌های زیادی را در کشور شاهد هستیم که حاصل آن بیداری اسلامی کشورهای منطقه است و باید قدر آن را به خوبی بدانیم.
افشارنادری همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: به لطف خداوند متعال و به برکت خون شهدا، اقدامات خوبی در این شهرستان صورت گرفته است.
وی افزود: فعالیت در زمینه گازرسانی به دورترین و دورافتاده‌ترین روستاهای شهرستان فیروزکوه، توسعه فعالیت‌های تولیدی، اجرای طرح مسکن مهر و ... از جمله برکات دولت‌های نهم و دهم در این شهرستان است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه یادآور شد: هر ساله شاهد برگزاری یادواره‌های شهدای بسیاری در شهرستان فیروزکوه هستیم که باید قدر این محافل نورانی را بدانیم و به آن‌ها توجه بیشتری داشته باشیم.
افشارنادری گفت: در دو ماه گذشته، 12 یادواره شهدا در شهرستان فیروزکوه برگزار شد و چند یادواره شهدا نیز در روزهای آینده در این شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول