اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

وضعیت جسمانی آیت الله حسن‌زاده آملی مساعد است

خبرگزاری فارس: فرزند آیت الله علامه حسن‌زاده آملی وضعیت و حال جسمانی آن عالم وارسته را مطلوب و مساعد دانست.

وضعیت جسمانی آیت الله حسن‌زاده آملی مساعد است
حسین حسن‌زاده آملی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اعلام کرد: وضعیت جسمانی و حال آن عالم وارسته مطلوب و مساعد است.
وی متذکر شد: آیت الله حسن‌زاده آملی هم اکنون در زادگاه‌شان روستای ییلاقی ایرا در بخش لاریجان آمل به سر می‌برند و چند ماهی است که به قم مشرف نشدند.
فرزند آیت الله علامه حسن‌زاده آملی با اشاره به اینکه کهولت سن آن عالم فرزانه باعث برخی بیماری ایشان نیز شده است، یادآور شد: کهولت سن بیماری را برای افراد به همراه دارد و این مسئله امری طبیعی است ولی هم اکنون شرایط جسمانی حضرت علامه مطلوب است و حتی ایشان جمعه گذشته برای دقایقی در یکی از مناطق ییلاقی لاریجان مشغول پیاده‌روی شدند.
وی با اشاره به اخبار کذب برخی خبرگزاریهای سراسری مبنی بر اینکه حالت معظم‌له نامساعد بوده و برای ایشان دست به دعا شوید، گفت: حالت جسمانی این عالم فرزانه هم اکنون رضایت‌بخش است البته باید همیشه به فکر عالمان و بزرگان دینی خود باشیم و برای صحت و سلامت آنها دعا کنیم.
وی با اشاره به اینکه این مسئله از اواسط ماه مبارک رمضان و مطرح شدن در یکی از برنامه‌های پربیننده سحرگاهی صدا و سیمای جمهوری اسلامی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: از آن پس نیز برخی از سایت‌ها هر از چند گاهی دست به انتشار اخبار غیر واقعی مبنی بر نامساعد بودن حال معظم‌له می‌زنند که خوشبختانه صحت ندارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول