اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار مازندران؛

دبیرستان آیت الله حسن زاده آملی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دبیرستان آیت الله حسن زاده آملی با حضور مسئولان افتتاح شد.

دبیرستان آیت الله حسن زاده آملی افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، دبیرستان هشت کلاسه آیت الله حسن زاده آملی روستای وانا بخش لاریجان آمل با حضور طاهایی استاندار مازندران، فرزانه و هاشمی معاونان استاندار، امیری مدیرکل آموزش و پرورش، نوبخت مدیرکل منابع طبیعی، واحدی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری، اسد مدیرکل راه و ترابری، نبیان مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران، جعفری مدیرعامل شرکت توزیع برق و عرب مقصودی مدیرعامل شرکت گاز مازندران شامگاه جمعه افتتاح شد.
قرار بود این مدرسه که به نام مبارک آیت الله حسن‌زاده آملی زینت گرفته است به دست مبارک معظم‌له افتتاح شود که به دلیل شرایط نامساعد جسمانی ایشان این امر محقق نشد و استاندار مازندران این مدرسه را افتتاح کرد.
فرماندار آمل در آیین افتتاح دبیرستان هشت کلاسه آیت الله حسن زاده آملی روستای وانا بخش لاریجان گفت: آیت الله حسن زاده آملی از نوادر علمی، فلسفی و دینی دنیا است که از افتخارات جهان اسلام است.
یدالله اکبرزاده با اشاره به عادی بودن حالت بیماری این عالم گرانقدر عنوان کرد: بالا رفتن قند خون ایشان امر طبیعی است و وضعیت جسمانی معظم‌له در ایام ماه رمضان بسیار مساعد بوده و حتی ایشان در ابتدای رمضان نیز به پیشواز این ماه مبارک رفتند.
وی با اشاره به اینکه مجری شبکه اول صدا و سیما در برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان حال ایشان را نامساعد اعلام کردند، متذکر شد: این امر باعث شد تا شایعات زیادی به وجود آید و مردم عالم دوست کشورمان و منطقه مازندران از طریق تلفن و پیامک وضعیت جسمانی ایشان را جویا شوند.
نماینده عالی دولت در آمل با اشاره به اینکه باید همیشه و در همه حال برای سلامتی عالمان و فرزانگان دعا کنیم، حال ایشان را در حد معمولی و مساعد توصیف کرد.
وی با تاکید اینکه نوای کاروان شهدا هم اکنون در کشور طنین‌انداز است، تصریح کرد: روزهای گذشته شاهد تشییع پیکر سه شهید در شهرهای بابل و نکا بودیم که جوانانی از نسل سوم انقلاب بودندکه با فعالیت در سپاه پاسداران در مقابله با منافقین و گروه پژاک به شهادت رسیدند.
وی با تاکید اینکه در بخش لاریجان 350 شهید تقدیم اسلام شده است، تصریح کرد: این بخش دارای 16 هزار نفر جمعیت ثابت و 72 هزار نفر جمعیت متغیر است.
فرماندار آمل با اعلام اینکه برنامه‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار میشود، یادآور شد: همه یادواره شهدای ما به صورت خودجوش و توسط نسل جوانی اداره میشوند که نسل سوم انقلاب بوده و دوران جنگ تحمیلی را درک نکردند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول