اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

برخی سینماگران با نگاه جشنواره‌ای تیشه به ریشه ملت می‌زنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نور گفت: بیشتر سینماگران ما در داخل از نیروهای انقلابی و متدین هستند اما تعداد اندکی هم مرعوبانه در خدمت نظام سلطه قرار گرفته و با نگاه جشنواره‌ای تیشه به ریشه ملت می‌زنند.

برخی سینماگران با نگاه جشنواره‌ای تیشه به ریشه ملت می‌زنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت الاسلام سید حسین امیری بعدازظهر امروز در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان نور با اشاره به حادثه ویران شدن دو برج در نیویورک در 20 شهریور و 11 سپتامپر آن را آغاز دور جدید اسلام‌ستیزی اعلام کرد.
امام جمعه نور اظهار داشت: بعد از حادثه 11 سپتامبر رژیم آمریکا، صهیونیست‌ها و شبکه‌های سرمایه‌داری بزرگ تهاجم تبلیغاتی وسیعی را بر ضد اسلام و مسلمانان با عنوان مبارزه با تروریسم آغاز کردند.
وی افزود: در حالیکه آمریکا و رژیم صهیونیستی تروریست‌ترین دولت‌های دنیا هستند، شاهد بودید که بعد از حادثه نیویورک رئیس جمهور آمریکا در صفحه تلویزیون ظاهر شد و در نخستین اظهارات، بدون هیچ تحقیقی مسلمانان و اسلام را متهم کرد تا موج نفرت و خشم افکار عمومی را متوجه آنان کند.
حجت الاسلام امیری اظهار داشت: در حال حاضر نیز تمام دستگاه‌های تبلیغاتی وابسته به صهیونیسم با تهیه مطلب، فیلم و تولید وسایل و ابزارهای فرهنگی در دنیا سعی دارند که اسلام را در چشم مردم دنیا مبغوض و مورد نفرت قرار دهند.
امام جمعه نور تصریح کرد: هدف غرب و استکبار ایجاد انزجار و تنفر از اسلام و مسلمانان نزد مردم دنیا است.
امیری در ادامه به روز سینما اشاره کرد و افزود: 21 شهریور ماه هر سال به‌عنوان روز سینما نامگذاری شده است و بیشتر سینماگران ما در داخل از نیروهای انقلابی و متدین هستند اما تعداد اندکی هم مرعوبانه در خدمت نظام سلطه قرار گرفته و با نگاه جشنواره‌ای تیشه به ریشه ملت می‌زنند.
وی برخی فیلمنامه‌های پوچ و بی‌تناسب با دین و انقلاب را مهم‌ترین نقص فیلم‌های داخلی دانست و تصریح کرد: باید برای سینمای ایران فکر اساسی کرد.
امیری با اشاره به اهمیت سینما افزود: امروز صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار از ابزار سینما علیه اسلام و کشورهای مستقل و انقلابی برای اشاعه تفکرات شوم صهیونیستی بهره می‌گیرند.
امام جمعه نور با بیان اینکه مقوله سینما در کشور ما فاصله زیادی با مبانی نظام اسلامی و انقلابی دارد، تصریح کرد: ضروری است مورد ارزیابی و تجدید نظر قرار گرفته و فکر اساسی درباره آن اتخاذ شود.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول