اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

محدودیت‌های ترافیکی صنایع محور کندوان برداشته شود

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محور کندوان برای صنایع مستفر در این محور کاهش یابد.

محدودیت‌های ترافیکی صنایع محور کندوان برداشته شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عیسی هاشمی حیدری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان مازندران اظهار داشت: شهرداران استان از هم‌اکنون زمینه مناسب برای عبور و مرور دانش‌آموزان در سطح شهرهای استان فراهم کنند.
وی تصریح کرد: شهرداران فضای شهری و مکان‌های عبور ومرور را بازبینی و مکان‌هایی که نیاز به بررسی بیشتر دارد توسط شهرداران مورد بازبینی قرار گیرد.
معاون عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد: فضای شهری باید به گونه‌ای مناسب برای دانش‌آموزان مهیا باشد تا در زمان تردد دانش‌آموزان در سطح شهر با مشکل اساسی مواجه نشوند.
وی با اشاره به ترافیک بیش از حد معمول در مرکز استان مازندران تاکید کرد: شهردار مرکز استان نیز باید توجه جدی به روان‌سازی و تامین وسایل مورد نیاز برای تردد دانش‌آموزان در سطح شهر داشته باشد.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به برخی موانع ترافیکی در محور کندوان بیان داشت: محدودیت‌های ترافیکی در این محور باید طوری برنامه‌ریزی شود که صنایعی که در این محدوده قرار دارند با چالش مواجه نشوند.
وی بیان داشت: با تهیه، ارائه کارت شناسایی و زمان بندی برای حرکت ماشین‌های صنایع در ساعت کم‌تردد زمینه ارسال تولیدات این صنایع به بازار فراهم شود.
معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه با اشاره به ایجاد جاده دوربرگردان در محور محمود آباد به نور در جاده کناره تصریح کرد: با ایجاد این دوربرگردان بخش از دغدغه‌های مسئولان این منطقه برطرف می‌شود.
وی تاکید کرد: در ایجاد دور برگردان در این منطقه باید همه دغدغه‌های پلیس راهور و تمام نکات ایمنی رعایت شود تا کوچکترین بی‌احتیاطی در این مسیر سبب بروز حوداث ناگوار در این مسیر نشود.
انتهای پیام/خ30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول