اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران گوشتی قم:

عرضه مستقیم مرغ قیمت‌ها را واقعیتر میکند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران گوشتی قم گفت: جایگاه‌های عرضه مستقیم فروش مرغ سبب می‌شود تا قیمت مرغ مورد نیاز شهروندان با قیمت کارشناسی شده و واقعی تر عرضه شود.

عرضه مستقیم مرغ قیمت‌ها را واقعیتر میکند
محسن روشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ایجاد جایگاه عرضه مرغ در استان اظهار داشت: از جمله مزیت‌های جایگاه‌های عرضه مستقیم مرغ آن است که قیمت‌ها کارشناسی شده، منصفانه و عادلانه است و با همان قیمت کارشناسی در شبکه سراسری و استانی توزیع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: جایگاه‌های عرضه مستقیم فروش مرغ با نظارت این شرکت تعاونی در استان دایر می‌شود تا شهروندان بتوانند راحت‌تر و ارزان‌تر نسبت به خرید مرغ اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران گوشتی قم از ایجاد امکانات برای بسته‌بندی مناسب مرغ در قم خبر داد و عنوان داشت: این شرکت تعاونی با استفاده از توانایی‌های خود و اخذ تسهیلات بانکی قصد دارد تا با خرید تجهیزات و امکانات فرآوری برای بسته‌بندی مرغ، ایجاد زنجیره سرد مطمئن براساس استانداردهای بهداشتی محصولات مناسب‌تر را در بین مردم توزیع کند.
وی ادامه داد: بخشی از این تجهیزات خریداری شده که با تمام شدن مراحل خرید و تجهیز، این شرکت تعاونی در آینده‌ اقدام به عرضه مستقیم محصولات این تعاونی در قم و سراسر کشور خواهد کرد.
روشن عرضه مستقیم مرغ در میان مردم را بسیار مفید خواند و گفت: سوددهی بیشتر به تولیدکننده و ارزان‌تر خرید کردن شهروندان از مهم‌ترین مزایای ایجاد جایگاه عرضه مستقیم مرغ است.
وی حذف واسطه ها و دلالان،کنترل هرچه بیشتر دولت بر چرخه تولید، قیمت منصفانه و عادلانه تمام شده محصولات و رعایت هرچه بیشتر حقوق مصرف کننده را از دیگر مزایای این طرح برشمرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول