اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آشنایی کشاورزان با فناوری‌های نوین؛

همایش "جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی" در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم گفت: نخستین همایش ملی «جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی» 24 و 25 آذرماه سال جاری در قم با هدف آشنایی کشاورزان با فناوری‌های نوین برگزار خواهد شد.

همایش "جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی" در قم برگزار می‌شود
حسین حاجی‌رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: همایش ملی جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی برای نخستین بار در قم و به مدت دو روز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این همایش به همت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم و با محورهای کشاورزی، زراعت، دامپروری، طیور، باغداری و اصلاح نباتات و آبزیان و استفاده از فناوری‌های نوین در عرصه کشاورزی برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم با اشاره به اینکه فراخوان مقالات نخسیتن همایش ملی جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی از اواخر مردادماه منتشر شده است، عنوان داشت: افراد می‌توانند برای ارسال آثار خود به دبیرخانه همایش، به سایت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم مراجعه کنند.
وی از جمله اهداف این همایش را آشنایی کشاورزان با فناوری‌های نوین، افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی، تولید محصولات ارگانیک کشاورزی، جلوگیری از آسیب‌های زیست محیطی در عرصه کشاورزی خواند.
حاجی‌رحیمی از تجلیل هشت مقاله برتر در این همایش خبر داد و ابراز داشت:  از 60 استاد دانشگاه برای داوری و انتخاب مقاله‌های برتر دعوت شده است.
وی خاطرنشان کرد: «نخستین همایش ملی جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی» روزهای 24 و 25 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد که در این همایش رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس دفتر پژوهش‌های ریاست جمهوری حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول