اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پخش در تلویزیون صورت می‌گیرد؛

تولید نماهنگ معنوی «چشمه نیایش» در کرمان

خبرگزاری فارس: کارگردان کرمانی گفت: نماهنگ ارزشی و معنوی «چشمه نیایش» 25 شهریورماه در کرمان کلید می‌خورد و این نماهنگ 3.5 دقیقه‌ای در مدت زمان 10 روز فیلمبرداری می‌شود.

تولید نماهنگ معنوی «چشمه نیایش» در کرمان
علیرضا کلانتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نماهنگ ارزشی و معنوی "چشمه نیایش" با موضوع خداپرستی و خدادوستی و با هدف هدایت جوانان به سوی معنویت در کرمان کلید می‌خورد.
وی با بیان اینکه بیشتر نماهنگ‌هایی که در شبکه‌های مختلف و به ویژه شبکه‌های ماهواره‌ای تولید می‌شود، دارای موضوع‌های بی‌محتوا و کم‌محتوایی چون عشق و عاشقی‌های مجازی هستند، تصریح کرد: این نماهنگ به گونه‌ای تهیه می‌شود که انسان‌ها در همه آنچه که نگاه می‌کنند، ذره‌ای از ذات خدا را می‌بینند.
کلانتری ابراز داشت: ایده اصلی نماهنگ "چشمه نیایش" از یک اثر موسیقی ساخته کامران گلستانیان با صدای امیرحسین بخشی گرفته شده است که این اثر متعلق به صدا و سیمای مرکز کرمان است.
وی از پژمان بازغی به عنوان بازیگر اصلی این نماهنگ نام برد و خاطرنشان کرد: 15 نفر از هنروران کرمانی و مسعود فرقانی یکی از بازیگران استان کرمان در نماهنگ مذکور هنرنمایی می‌کنند.
کلانتری با اشاره به اینکه نماهنگ ارزشی و معنوی «چشمه نیایش» 25 شهریورماه در کرمان کلید می‌خورد، ابراز داشت: این نماهنگ 3.5 دقیقه‌ای در مدت زمان 10 روز فیلمبرداری می‌شود.
وی از مکان‌های تاریخی و مذهبی استان‌های کرمان و هرمزگان به عنوان محل‌های اصلی فیلمبرداری این نماهنگ نام برد و افزود: عمارت موسی‌خانی شهربابک، کلوت‌های شهداد و مقبره شاه ‌نعمت‌الله ‌ولی ماهان از جمله این مکان‌ها هستند.
کلانتری با بیان اینکه جای خالی نماهنگ‌های ارزشی و معنوی در کشور احساس می‌شود، ابراز داشت: با توجه به گرایش جوانان به نماهنگ‌ها باید اعتبار ویژه‌ای برای ساخت این نوع فیلم‌ها در نظر گرفته شود.
وی افزود: ابن کار برای پخش از شبکه‌های سراسری ساخته می‌شود.
به گزارش فارس، "علیرضا کلانتری" نویسنده، کارگردان و تهیه کننده، "امید مهرورزان"، تصویربردار، "شهرام نیک‌کار"، طراح صحنه و "میترا قلندری"، مدیر تولید نماهنگ «چشمه نیایش» هستند.
همچنین "بهنود محمدی" به عنوان دستیار کارگردان این نماهنگ فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول