اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 150 ورزشکار؛

مسابقات کنگ‌فو خراسان رضوی در مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقات بین سبکی استانی کنگ‌فو با حضور 150ورزشکار خراسانی در مجموعه ورزشی قدس مشهد برگزار شد.

مسابقات کنگ‌فو خراسان رضوی در مشهد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قربان اعظمی، دبیر هیئت برگزاری مسابقات بین سبکی استانی کنگ‌فو صبح امروز در حاشیه این مسابقات با بیان اینکه این مسابقات در دو رده نوجوانان و بزرگسالان و در اوزان مختلف برگزار شد، اظهار داشت: افزون بر 150 نفر شرکت‌کننده از باشگاه‌های مختلف مشهد و همچنین شهرستان‌های قوچان، کاشمر، بجستان، بردسکن، نیشابور، جغتای، شاندیز و فریمان در این مسابقات حضور دارند.
وی در ادامه افزود: در این مسابقات شاهد رقابت ورزشکاران در سبک‌های توآ، مندونا، و کمپو خواهیم بود. 
اعظمی با اشاره به اهمیت این مسابقات برای ورزشکاران گفت: نفرات نخست این مسابقات به اردوی سه هفته‌ای به همراه سالن و مربی اعزام میشوند تا برای شرکت در مسابقات کشوری که در 30 شهریور ماه در اصفهان برگزار می‌شود آمادگی لازم را کسب کنند.
وی افزود: نفرات برتر کشوری نیز به مسابقات بین‌المللی آبان ماه امسال که در شیراز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.
مجید قربانی، قهرمان 20 دوره از مسابقات استانی کنگ‌فو نیز در حاشیه این دوره از مسابقات با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود و ورزشکاران در این دوره بسیار خوب کار کردند، افزود: داوری این دوره از مسابقات نیز منصفانه و خوب بود.
وی با اشاره به ظرفیت خوب ورزش رزمی در استان گفت: از مسئولان استان به خاطر بی‌اعتنایی به ورزش‌های رزمی و به‌ویژه کنگ‌فو گلایه دارم چرا که به هیچ وجه به قهرمانان رزمی کار به ویژه کنگ‌فو کاران بها داده نمی‌شود.
قربانی تصریح کرد: با وجود اینکه 20 دوره قهرمان مسابقات استانی و دو دوره قهرمان مسابقات کشوری شدم، باید ورودی مسابقات را خودم بدهم حتی برای شرکت در مسابقات کشوری هم هزینه رفت و برگشتم و ورودی مسابقات تا کنون با خودم بوده که در روحیه‌ام تاثیر منفی گذاشته بود به طوری که هنگام مسابقه اصلا تمرکز لازم را نداشتم. 
قهرمان 20 دوره از مسابقات استانی کنگ‌فو در ادامه گفت: به دلیل همین نوع بی توجهی‌ها با وجود اینکه برای مسابقات جهانی تایلند و باکو انتخاب شدم نتوانستم در این مسابقات شرکت کنم چرا که حمایت مالی از من نشد و تمام هزینه‌ها بر عهده خودم بود.
وی با بیان اینکه دوره قهرمانی در ورزش‌های رزمی به‌ دلیل تمرینات و مبارزات سنگین کمتر از ورزش‌های دیگراست، اظهار داشت: قهرمانان ما در این ورزش‌ها  در حال حاضر وضعیت خوبی ندارند چرا که از طرف دولت و سازمان تربیت بدنی حمایت نمی‌شویم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول