اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کاهش درصد متوفیان حوادث رانندگی در سال جاری؛

راه‌ و ترابری استان مرکزی رتبه دوم کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه‌ و ترابری استان مرکزی از کسب رتبه دوم کشوری این استان در کاهش تعداد و درصد متوفیان حوادث رانندگی در سال جاری خبر داد.

راه‌ و ترابری استان مرکزی رتبه دوم کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مرکزی، غلامرضا خرمی اظهار داشت: بر اساس آخرین اخبار اعلام شده توسط پزشکی قانونی کشور،  استان مرکزی در پنج ماهه نخست امسال موفق به کسب رتبه دوم کشور در کاهش تعداد و درصد متوفیان حوادث رانندگی شد.
وی تصریح کرد: استان مرکزی همچنین در سال گذشته در کاهش میزان تلفات جاده‌ای رتبه دوم کشور را از آن خود کرد.
مدیرکل راه‌ و ترابری استان مرکزی این دستاورد بزرگ را مرهون همکاری و همدلی تمامی نهادهای ذیربط و تلاش‌های کارکنان خدوم اداره کل راه و ترابری استان مرکزی در راستای توسعه تردد و ایمنی جاده‌های استان مرکزی دانست.
 وی گفت: امید میرود با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در سال جاری به زودی شاهد کسب مقام اول در کاهش میزان تلفات جاده‌ای در سطح کشور باشیم.
 خرمی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح و بهره‌برداری از 23  پروژه راهسازی، راهداری و راه روستایی در ماه گذشته خبر داد و بیان داشت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 98 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌ است.
به گفته وی در حوزه معاونت راه روستایی  15 پروژه به طول 52 کیلومتر و اعتبار 42 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که با اجرای آن 2 هزار و 800 خانوار از نعمت راه روستایی آسفالته بهره‌مند شده‌اند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول