اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت:

حمایت‌های متولیان اصفهان از ورزش ضروری است

خبرگزاری فارس: دبیرکل همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت گفت: برای توسعه هر چه بیشتر ورزش همگانی در استان اصفهان نیاز به حمایت‌های مادی و معنوی استانداری داریم.

حمایت‌های متولیان اصفهان از ورزش ضروری است
محمد مهدی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان در صحبت‌های خود برای توسعه ورزش همگانی و استفاده از نقش مهم رسانه‌ها مانند صدا و سیما در تبیین اهداف همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت تاکید زیادی داشتند که انتظار داریم با حمایت‌های خود مقامات استانداری اعضای این همایش بتوانند به اهداف والای خود دست یابند.
وی ادامه داد: همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت بارها متذکر شده که اختتامیه این همایش تازه آغاز کار آن است و گروه‌های کارشناسی مورد اطمینان به طبقه بندی آثار ارسالی رسیده به دبیر خانه همایش پرداخته و پس از آن نیز با ترویج بهترین آثار انتخاب شده گسترش تبلیغاتی ورزش همگانی را در دستور کار خود قرار داده است.
دبیر کل همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت در مورد صحبت‌های بهروز نساج رئیس حوزه سیاسی استانداری مبنی بر استفاده از نخبگان برای طراحی سه چرخه‌های مخصوص برای بانوان به نحوی که از نظر شرعی مشکل خاصی به وجود نیاید اضافه کرد: با صحبت‌های آقای نساج به طور کامل موافقم به دلیل اینکه امروز برخلاف گذشته نقش بانوان در جامعه بسیار پر رنگ‌تر شده است .
وی ادامه داد: بنابراین با طراحی ادوات ورزشی ویژه برای بانوان به طوری که ارزش‌های اسلامی آنها حفظ شود علاوه بر حضور فعال‌تر بانوان در مسائل روز جامعه به طور حتم جوابگوی حرف‌های بیهوده رسانه‌های خارجی که مدعی این هستند که اسلام در سد راه زنان است نیز می‌شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول