اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

/نوزدهمین دوره جام فجر جودو/

جودوکاران سنگین وزن ایران راهی دور نیمه‌نهایی شدند

خبرگزاری فارس: 4 جودوکار سنگین وزن ایران گام به دور نیمه‌نهایی نوزدهمین دوره جام فجر گذاشتند.

جودوکاران سنگین وزن ایران راهی دور نیمه‌نهایی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس، سعید خسروی نژاد جودوکار وزن 100+ کیلوگرم ایران که در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود، در دور دوم موفق شد با شکست تولندی بایف از ازبکستان به مرحله نیمه نهایی راه یابد تا با حمد محمد از اردن روبه رو شود. در این وزن جودوکاران کشورهای ازبکستان، اردن، سوریه و عراق حضور دارند.
تولندی بایف از ازبکستان موفق شد اشکان مرشدوندی را شکست داده و به مرحله بعد راه یابد.
در سوی دیگر جدول میثم علی بیگی بعد از شکست نمایندگان سوریه و عراق به نیمه نهایی رسید و با خلق محما از اردن مبارزه خواهد داشت.

در وزن 100- کیلوگرم مسعود خسروی نژاد از ایران با هاکوپ آراکیان از ارمنستان از یک سو مبارزه می کند و دومین دیدار مرحله نیمه نهایی را مجتبی اکبری با عبدالعزیز الحسنی از سوریه برگزار خواهد کرد.

نوزدهمین دوره تورنمنت بین المللی جام فجر تحت عنوان گرامیداشت سرداران شهید استان ایلام از ساعت 9:30 امروز در سالن شهید قلاویزان شهر ایلام آغاز شد.

در این دوره از رقابت‌ها جودوکاران کشورهای ارمنستان، اردن، افغانستان، سوریه، عراق، ازبکستان و ترکمنستان به همراه 5 تیم از جودوکاران ایران بر روی 2 تاتامی به مصاف هم می روند.

در روز نخست رقابت ها مسابقات اوزان 81- کیلوگرم (9 نفر)، 90- کیلوگرم (12 نفر)، 100- کیلوگرم (11 نفر) و 100+ کیلوگرم (10 نفر) برگزار می شود.
مسابقات روز دوم نیز فردا در اوزان 60- کیلوگرم، 66- کیلوگرم و 73- کیلوگرم پیگیری خواهد شد. 

جودوکاران کشورهای خارجی در هتل زاگرس شهر ایلام حضور دارند.
این دوره از رقابتهای جودو و کوراش را 32 داور قضاوت می کنند.

جیرولامو سرمربی تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان به همراه دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی با حضور در سالن مسابقات تمامی رقابت های جودوکاران کشورمان را زیر نظر دارند.

علیرضا امینی رئیس فدراسیون و غلامحسین علمی دبیر فدراسیون در سالن مسابقات حضور داشته و رقابت های جودوکاران را تحت نظر دارند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول