اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران:

صبا بهتر از میثاق بازی کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: بازیکنان ما در حد و اندازه‌های واقعی خود ظاهر نشدند و به نظر من صبا بهتر بازی کرد و شایسته کسب سه امتیاز بود.

صبا بهتر از میثاق بازی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا زرخانلی جمعه شب بعد از باخت تیمش مقابل تیم فوتسال صبای قم در هفته سوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که منجر به رقم خوردن سومین شکست این تیم در لیگ سیزدهم شد، به خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما واقعیت را می‌پذیرم که صبا بهتر از ما بازی کرد.
وی ابراز داشت: صبا تیم جوان، یکدست و هماهنگ است که در این مسابقه با تکیه بر سرعت و تکنیک بازیکنان خوش آتیه خود توانست ما را با نتیجه‌ای عجیب شکست دهد، ما در دو دیدار قبل مقابل ارژن فارس و صنایع گیتی پسند اصفهان اینگونه نباخته بودیم اما متاسفانه در روزی بد، با هفت گل مغلوب تیم فوتسال صبای قم شدیم.
سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران افزود: به سیدمهدی غیاثی و همکارانش در کادر فنی تیم صبای قم تبریک می‌گویم که این تیم خوب و جوان را در لیگ برتر امسال به مصاف حریفان می‌فرستند زیرا آنها کاملا هماهنگ بازی می‌کنند و به نظر بازی در مقابل این تیم برای سایر حریفان نیز سخت خواهد بود.
وی یاد آور شد: ما در این دیدار سعی کردیم که خوب بازی کنیم اما بازی خوب صبا در واقع تمام تفکرات ما و نقشه‌های تاکتیکی تیم میثاق را به هم ریخت و متاسفانه در پایان دیداری که از نظر نوع بازی و هماهنگی تیمی ضعیف تر از دو بازی قبل بودیم به صبای قم باختیم.
زرخانلی ابراز داشت: در تیم فوتسال صبای قم بازیکن شماره 10 آنها که فکر می‌کنم نامش سعید تقی زاده است و در تیم ملی نیز بازی می‌کند، بهترین بازیکن میدان بود زیرا این بازیکن با سرعت و خلاقیت خود بارها تیم ما را به هم ریخت و به گل‌های خوبی دست یافتند.
وی تصریح کرد: تیم ما بعد از خوردن دو گل به خوبی جمع شد و به خوبی توانستیم گل‌های خود را جبران کرده و حتی در آستانه گل سوم نیز قرار گرفتیم اما بازی را در پایان نیمه نخست در حالی که باید با تساوی به پایان می‌رساندیم، سه بر دو واگذار کردیم.
سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران اضافه کرد: قطعا ما در ادامه رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مشکل برمی‌خوریم اما من یقین دارم که با کمی هماهنگی بیشتر می‌توانیم به وضعیت بهتری دست پیدا کنیم و بازی‌های بهتری ارائه دهیم.
تیم فوتسال میثاق تهران در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتسال صبای قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر تن به شکست هفت بر دو داد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول