اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 700 ورزشکار از جنوب‌شرق؛

کرمان قهرمان مسابقات شهدای غدیر شد

خبرگزاری فارس: با شرکت 700 ورزشکار از پنج استان جنوب‌شرق تیم کرمان در رشته کاراته و کونگ‌فو در رقابت‌های ورزشی شهدای غدیر کرمان قهرمان شد.

کرمان قهرمان مسابقات شهدای غدیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شامگاه جمعه سومین جشنواره ورزشی فرهنگی «شهدای غدیر استان کرمان» با قهرمانی تیم کرمان در رشته کاراته و کونگ‌فو در راین به پایان رسید.
در این جشنواره 700 ورزشکار از استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، هرمزگان و خراسان جنوبی در دو رشته کاراته سبک کیوکوشین ‌ماتسوشیما و کونگ‌فو به مدت دو روز در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی شهر راین با یکدیگر مبارزه کردند.
در پایان این رقابت‌ها در رشته کاراته تیم‌های مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع) از استان کرمان، تایید واتر هرمزگان و تیم‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین در رقابت‌های کونگ‌فو تیم‌های کرمان، سیرجان و رفسنجان به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.
بنابراین گزارش، مراسم اختتامیه این بازی‌ها با حضور بهنام سعیدی فرماندار شهرستان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی برگزار شد و نفرات برتر جوایز خود را از آن‌ها دریافت کردند.
در حاشیه این جشنواره محمد‌حسین مؤیدی مسئول هیئت شهدای غدیر استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راین اظهار داشت: هیئت شهدا غدیر در طول سال برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و ورزشی زیادی دارد که در بعد ورزش نیز این هیئت در سال‌های اخیر با همکاری ارگان‌ها و نهادهای دولتی اقدام به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی کرده است.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره، سومین جشنواره ورزشی فرهنگی شهدای غدیر است که برگزار می‌شود، افزود: دو دوره قبلی جشنواره نیز در سطح استانی به میزبانی شهر تاریخی راین برگزار و جشنواره سوم نیز با حضور استان‌های جنوب شرق کشور به خوبی برگزار شد.
مؤیدی خاطرنشان کرد: این هیئت قصد دارد در آینده این جشنواره را در سطح کشوری برگزار کند.
مسئول هیئت شهدای غدیر استان کرمان به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این هیئت اشاره کرد و اذعان داشت: این هیئت در مناسبت‌های مختلف سال به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی می‌پردازد و هر چهارشنبه در خانه یکی از شهدای غدیر مناجات حضرت امیر (ع) در مسجد کوفه قرائت می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول