اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی مس کرمان:

نتیجه مساوی مقابل داماش رضایت‌بخش است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: نتیجه مساوی در ورزشگاه خانگی داماش گیلان برای مس رضایت‌بخش است.

نتیجه مساوی مقابل داماش رضایت‌بخش است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، میروسلاو بلاژویچ شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران پس از پایان دیدار داماش گیلان و مس کرمان اظهار داشت: بازی خوبی بود و از نتیجه تساوی و کسب یک امتیاز در بازی خارج از خانه راضی هستم.
وی با اشاره به اینکه مدت زمان کوتاهی است که مسئولیت فنی مس کرمان را به‌عهده گرفته، افزود: در این مدت وقتی برای تمرین کارهای تاکتیکی نداشتم و تنها توانستیم روی مسائل روحی و روانی کار کردیم. 
سرمربی مس کرمان گفت: داماش گیلان بسیار پر مهره و پر تحرک بود و بازی خوبی ارائه داد و ما توانستیم با روحیه دادن به تیم در نیمه دوم بازی باخته را به تساوی تبدیل کنیم.
این مسئول ادامه داد: با صحبت‌هایی که پس از دریافت گل نخست و در بین دو نیمه با بازیکنان داشتیم توانستیم به بازی احاطه کرده و گل تساوی را به ثمر برسانیم. 
بلاژویچ بیان داشت: مس پنج بازی را در لیگ برتر نبرده و قبل از این دیدار شرایط تیمی مناسبی نداشت و معتقدم مردم کرمان از این نتیجه‌ای که امروز کسب شد، راضی هستند. 
وی با تاکید بر اینکه تضمین در فوتبال بسیار سخت و دشوار است، گفت: با ارزیابی همه موارد ماندن مس را در لیگ برتر تضمین می‌کنم. 
بلاژویچ تصریح کرد: فضای این مسابقه با توجه به شرایط دو تیم بسیار سنگین بود و خدا را شاکریم که توانستیم نتیجه بگیریم. 
این سرمربی فوتبال در پاسخ به اینکه آیا از داوری این دیدار راضی است یا نه، اذعان داشت: در مورد داوری حرفی نمی‌زنم و وظیفه من فنی است.
به گزارش فارس، تیم‌های داماش گیلان و مس کرمان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در ورزشگاه عضدی رشت و در حضور 5 هزار و 500 تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول