اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان شمالی؛

یادواره شهدای ناوه بجنورد برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی یادواره شهدای ناوه بجنورد با حضور استاندار خراسان شمالی برگزار شد.

یادواره شهدای ناوه بجنورد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت در این آیین، زنده نگاه داشتن یاد شهدا را از رسالت‌های امروز نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: زنده نگاه داشتن یاد شهدا یک وظیفه شرعی و دینی است و این افتخارات باید به نسل‌های آینده معرفی شود.
وی افزود: همان‌طور که زنده نگه داشتن عاشورای حسینی پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد، برای گسترش فرهنگ انقلاب نیز نیازمند مدد گرفتن از شهدای گران‌قدر دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان هستیم.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر اساس آداب حکومتی قرآن و در جهت استمرار حرکت انبیا شکل گرفت، اظهار داشت: اکنون این نظام الهی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.
وی اضافه کرد: امروز بدون نظر نظام جمهوری اسلامی تصمیمی در منطقه گرفته نمی‌شود و این اقتدار مدیون خون شهدا و ایثارگران است.
استاندار خراسان شمالی ادامه داد: نظام اسلامی با رهبری‌های مقام معظم رهبری و تلاش دولت خدمتگزار و حضور مردم در صحنه همچنان راه پر فروغ پیشرفت و تعالی را با سرعت می‌پیماید.
وی همچنین از شهدا به عنوان انسان‌های واقعی یاد کرد که جان خود را برای حفظ نظام جمهوری اسلامی فدا کردند.
شفقت با اشاره به اینکه این دنیا محل جمع‌آوری توشه برای جهان آخرت است، تصریح کرد: شهدا با اهدای جان خود بهترین بهره‌برداری را از این فرصت به عمل آوردند.
وی تقدیم 20 شهید، 75 جانباز و سه آزاده سرافراز را سند افتخار روستای ناوه در دوران جنگ تحمیلی برشمرد و گفت: 85 درصد مردم این روستا نیز در جهاد و دفاع مقدس حضور داشته که این نشانه صداقت، ایمان و ولایت‌پذیری مردم این روستا است.
استاندار خراسان شمالی در پیش بودن هفته دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و گفت: این هفته یادآور حماسه‌های بزرگ رزمندگان اسلام در مقابل کفر بود.
وی با بیان اینکه در این جنگ دنیا علیه نظام جمهوری اسلامی به نفع صدام وارد عرصه شده بودند، تصریح کرد: با وجود تمام امکانات دشمنان لیکن با ایمان و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس این جنگ به نفع نظام اسلامی رقم خورد.
شفقت همچنین بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌های هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی تاکید کرد و گفت: این ستاد از چند ماه قبل در خراسان شمالی شکل گرفته است.
در این آیین جمعی از مسئولان، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در روستای ناوه از توابع شهرستان بجنورد حضور داشتند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول