اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد:

زیر سؤال‌بردن سلامت انتخابات زمینه‌ساز سوءاستفاده‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناباد گفت: زیر سوال‌بردن سلامت انتخابات و تلاش برای ایجاد ناآرامی،‌ زمینه‌ساز سوءاستفاده دشمنان است.

زیر سؤال‌بردن سلامت انتخابات زمینه‌ساز سوءاستفاده‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقینسب ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گناباد اظهار داشت: تبلیغ برای کاندیدهای مورد نظر خود و کاندیدهای جریان فتنه، تلاش برای کاهش مشارکت مردم و استفاده از فرصت انتخابات برای پرونده‌سازی حقوق بشری علیه ایران، از مسائلی است که دشمنان میتوانند سوءاستفاده کنند.
وی بیان داشت: باید تلاش کنیم در زمان انتخابات، احساس امنیت در میان شهروندان ارتقا یابد و فضای انتخابات با آرامش و امنیت همراه باشد.
امام جمعه گناباد اظهار داشت: در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی باید مشارکت حداکثری مردم محقق شود؛ چرا که این انتخابات یک مانور ملی است و حامل پیام‌های مهمی برای همه مردم دنیا است.
صادقی به بیداری اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: بیداری اسلامی در اثر حرکت مصلحان بزرگ دینی در مصر شکل گرفت و تداوم یافت و در سایر کشورهای عربی و اسلامی نیز رونق گرفت و امروزه ما تاثیرات آن را در سطح بین‌المللی شاهد هستیم.
امام جمعه گناباد ادامه داد: در این بین حرکت انقلابی ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران روحیه خودباوری، دین‌باوری، استقلال‌خواهی، آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی ملت‌ها را زنده کرد.
وی با یادآوری سالگرد حمله به مرکز تجارت جهانی در نیویورک، افزود: بسیاری از کارشناسان سیاسی این اقدام را از سوی صهیونیست‌های آمریکا با سه هدف مشخص دانسته‌اند.
امام جمعه گناباد اظهار داشت: هدف از انجام این حمله، نسبت دادن آن به مسلمانان و معرفی اسلام به عنوان یک دین خشن، ایجاد بهانه برای تهاجم به کشورهای اسلامی و تقویت و تثبیت رژیم صهیونیستی بود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول