اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

انتخابات 88 چگونه به یک چالش امنیتی تبدیل شد؟ - 2

تصاویری از ‌‌‌تردیدافکنی اصلاح‌طلبان در سلامت انتخابات

خبرگزاری فارس: اصلاح‌طلبان 9 ماه قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88، یعنی در مهرماه 87 پروژه تردیدافکنی و شبهه‌پراکنی ‌علیه سلامت انتخابات را کلید زدند.

تصاویری از ‌‌‌تردیدافکنی اصلاح‌طلبان در سلامت انتخابات

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حضرت‌آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌‌های نماز عید فطر سال جاری، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، ذات انتخابات را توأم با نوعی چالش خواندند و تأکید کردند که انتخابات، تجلی حضور مردم، مظهر مردم‌سالاری دینی و ذخیره و پشتوانه امنیت کشور است و باید مراقب بود که این پشتوانه بزرگ، به چالشی برای امنیت کشور تبدیل نشود.
 
این هشدار رهبر معظم انقلاب ما را بر آن داشت که روند چالش‌آفرینی برخی افراد و جریان‌ها را در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و فتنه‌ای که بعد از آن به وقوع پیوست، بازخوانی کنیم تا شاید در جلوگیری از تکرار چنین وقایع تلخی در انتخابات مجلس نهم مؤثر افتد.
 
عملکرد فتنه‌گران در تبدیل انتخابات سال 88 به یک چالش امنیتی را میتوان به 4 بخش "تردیدافکنی و شبهه‌پراکنی درخصوص سلامت انتخابات"، "تشکیل کمیته صیانت از آرا"، "القای تقلب در انتخابات" و در نهایت "ایجاد آشوب‌ و اغتشاشات خیابانی" تقسیم کرد.
 
خبرگزاری فارس در قسمت‌های جداگانه‌، به بازخوانی مواضع و رفتارهای افراد و گروه‌های مؤثر در فتنه 88 ‌در 4 بخش فوق‌الذکر میپردازد.

مخاطبان محترم میتوانند با مراجعه به بخش تصاویر مرتبط این خبر، نمونه‌هایی هرچند کوچک از ‌بازتاب اظهارات عناصر اصلاح‌طلب و فتنه‌گر علیه سلامت انتخابات در رسانه‌های بیگانه و همچنین تیترهای هماهنگ روزنامه‌های این طیف در زیرسؤال بردن صحت و سلامت انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم را مشاهده کنند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول