اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نیمکت‌نشینی حامد لک؛

غلامعلی‌زاد سنگربان صبا مقابل ملوان شد

خبرگزاری فارس: سنگربان سابق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از دروازه صبای قم مقابل این تیم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال محافظت می‌کند.

غلامعلی‌زاد سنگربان صبا مقابل ملوان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم پیش از دیدار حساس امشب مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی، احمد خرمالی یکی از سه سنگربان صبا در تمرینات حضور نداشت اما حامد لک و مسعود غلامعلی‌زاد زیر نظر داریوش اسفندیاری مربی دروازه‌بان‌های صبای قم تمرین کردند.
بیشتر نگاه‌ها در این تمرین به مسعود غلامعلی‌زاد سنگربان با تجربه صبای قم بود تا در نهایت با تصمیم عبدالله ویسی، این سنگربان که سال‌ها سابقه حضور در تیم فوتبال ملوان بندر انزلی را دارد، به عنوان دروازه بان صبا در این دیدار به میدان برود.
این در حالیست که مسعود غلامعلی‌زاد دروازه‌بان صبای قم از ابتدای فصل هنوز در یازدهمین دوره لیگ برتر به میدان نرفته است و با وجود حضور در تمرینات تیم، حامد لک شرایط بهتری را برای بازی کردن و قرار گرفتن در ترکیب اصلی صبای قم داشت و در پنج بازی قبل برای صبا بازی کرد.
مربی تیم فوتبال صبای قم با تایید بازی کردن غلامعلی‌زاد در درون دروازه تیم صبای قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به شرایط تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار امشب با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تصریح کرد: تمرینات و بازی‌های تدارکاتی و برنامه‌های آماده‌سازی دو هفته گذشته در تهران که به صورت فشرده به انجام رسید، برای تیم صبا مفید بود و این امکان را فراهم کرد که به خوبی تیم در شرایط مسابقه قرار بگیرد و آماده بازی با ملوان بندر انزلی باشد.
ناصر بختیاری‌زاده با تاکید بر اینکه هرگز نتیجه دیدار با ملوان بندر انزلی قابل پیش‌بینی نیست، ابراز داشت: بازی در تبریز مقابل ملوان بندر انزلی برای ما اهمیت و البته سختی‌های زیادی دارد بنابراین بازیکنان ما باید با استفاده از وضعیت میزبانی و حمایت هواداران مقابل حریف قرار بگیرند.
وی اضافه کرد: صبای قم بازیکنان میدان دیده و با تجربه‌ای در ترکیب دارد و بدون اینکه به نتیجه بازی هفته گذشته فکر کنیم در این دیدار به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم تا با خیال راحت دو بازی بعدی را برابر مس سرچشمه کرمان و فولاد خوزستان و از همه مهم‌تر در هفته نهم مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خارج از خانه برگزار کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول