اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال صبای قم:

روحیه و آمادگی بدنی صبایی‌ها مطلوب است

خبرگزاری فارس:‌ مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: تمام فشارهای روحی دو هفته اخیر را تحمل کرده‌ایم تا با آمادگی روحی و جسمی مطلوب در دیدار با ملوان انزلی به میدان برویم.

روحیه و آمادگی بدنی صبایی‌ها مطلوب است
محسن بیات امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با تاکید بر اینکه با برخورداری از شرایطی خوب به مصاف تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می‌رویم، تصریح کرد: حکایت این بازی همانند سایر مسابقات لیگ است اما خیلی ها منتظر نتیجه این دیدار هستند.
وی خاطرنشان کرد: تیم ما در هفته پنجم مقابل شاهین بوشهر نتیجه خوبی نگرفت و متاسفانه سیل انتقادات به سوی تیم ما روانه شد تا عملکرد تیم را در این دیدار زیر سؤال ببرند، اما در دیدار روز جمعه نشان خواهیم داد که صبا کاملا آماده و قبراق به دنبال کسب موفقیت در لیگ یازدهم است.
مدافع تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: تمرینات خوب و منظمی را در طول دو هفته تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انجام داده‌ایم، ضمن اینکه انجام دیدارهای تدارکاتی نیز هم به بازیکنان و هم به کادر فنی این کمک را کرده است که به خوبی نقاط ضعف را برطرف و نقاط مثبت را برجسته و قوی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ملوان بندر انزلی از جمله تیم‌های خوب و قوی لیگ یازدهم است اما تیم ما نسبت به این تیم امتیاز بازی در خانه را دارد و در شبی به یاد ماندنی بتوانیم با حمایت هواداران پیروزی دیگری را در لیگ یازدهم کسب کنیم.
بیات با اشاره به وضعیت خود برای حضور احتمالی در ترکیب اصلی تیم فوتبال صبای قم، بیان داشت: در روزهای اخیر کمی دچار سرماخوردگی شده‌ام و حتی در دیدار دوستانه با تیم فوتبال پیکان تهران کمی مشکل داشتم اما اکنون در وضعیت خوبی قرار گرفته‌ام.
وی تصریح کرد: با توجه به شناخت کادر فنی، به امید ارائه یک بازی زیبا و کسب سه امتیاز در این مسابقه که سومین دیدار خانگی ما در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، به مصاف ملوان بندر انزلی خواهیم رفت.
مدافع تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: کار ما در این دیدار سخت خواهد بود اما هرگز نگاهی به نتایج دیدارهای تدارکاتی دو هفته اخیر نداریم و یقین دارم که صبا بازگشت با شکوهی به ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام بازیکنان ما در آمادگی کامل هستند و همین آمادگی سبب شده است تا با انگیزه زیاد در بازی‌ با ملوان بندر انزلی در خانه به دنبال کسب پیروزی باشیم، بردی که بیش از هر زمان دیگر به آن احتیاج داریم تا قدرت مان را به آنهایی که قصد تضعیف صبا را دارند، نشان دهیم.
تیم فوتبال صبای قم از ساعت 20 جمعه هجدهم شهریور ماه در دیداری خانگی از هفته ششم نیم فصل نخست یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خواهد بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول