اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم ملیپوش سایپای البرز:

سنگین‌ترین شکست را به داماش تحمیل کردیم

خبرگزاری فارس: مهاجم ملیپوش تیم فوتبال سایپای البرز با بیان اینکه تیمش سنگین‌ترین شکست را به نماینده گیلان تحمیل کرده است، گفت: با پیروزی برای داماش به آینده خود در لیگ‌برتر امیدوار شدیم.

سنگین‌ترین شکست را به داماش تحمیل کردیم
کریم انصاریفرد که هم اکنون در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان به سر میبرد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دو شکست پی در پی در هفته‌های سوم و چهارم لیگ‌ بازیکنان سایپا را دچار ترس و استرس کرده بود.‌
وی تصریح کرد: علت استرس بازیکنان ما، نتایج ضعیف فصل قبل و ترس از گرفتار شدن به سرنوشت لیگ گذشته بود که خوشبختانه با کسب پیروزی برای داماش تا حد زیادی به آینده خود در این مسابقات امیدوارتر شدیم.
این بازیکن جوان فوتبال کشورمان در ادامه متذکر شد: البته ما در ابتدای راه هستیم و تنها پنج هفته از لیگ‌برتر سپری شده است، لذا نباید از پیروزی پرگل برابر داماش با تمام ستارگانش مغرور شویم.
انصاری فرد افزود: کادرفنی و بزرگ‌ترهای سایپا با بازیکنان تازه  وارد و همچنین جوان‌ترها صحبت و آنها را از مضرات مغرور شدن آگاه کرده‌اند.
انصاریفرد درباره دیدار آتی تیمش برابر نفت تهران نیز گفت: نفتیها در هفته پنجم توانستند سپاهان مغرور و پرافتخار را در خانه شکست دهند، لذا ما بازی بسیار سخت و نفس‌گیری را در برابر این تیم پیش‌روی داریم.
وی ادامه داد: البته اگر میخواهیم وضعیت خود را در جدول سامان دهیم، باید در برابر تمام تیم‌ها حتی نفت نیز موفق بوده و با دست پر از میدان خارج شویم.
مهاجم سایپای البرز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هنوز به فکر کسب عنوان آقای گلی لیگ‌برتر با توجه به گل‌زنیهای عباس محمدرضایی است؟ گفت: همانطور که پیش از این گفتم، آرزوی هر مهاجمی است که به عنوان آقای گلی دست یابد.
انصاریفرد افزود:  البته از گل‌زنی دیگر بازیکنان سایپا خوشحال شده و اگر آنها را در موقعیت مناسب‌تری ببینم، از آقای گلی خود صرف‌نظر کرده و آنها در موقعیت گل‌زنی قرار میدهم.
تیم فوتبال سایپای البرز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر موفق شد داماش گیلان را با نتیچه پرگل سه بر صفر شکست دهد که یکی از گل‌های این دیدار را نیز کریم انصاریفرد به ثمر رساند.
انصاریفرد با این گل، تعداد گل‌های زده‌خود در لیگ امسال را به عدد چهار افزایش داد.
نارنجیپوشان البرزی باید در هفته ششم به مصاف نفت تهران برود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول