اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس:

تولید، زنجیره اقتصاد و اشتغال است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس گفت: جبهه اصلی تحقق جهاد اقتصادی تولید است، چرا که زنجیره اقتصاد و اشتغال را در کشوربه ویژه استان فارس فراهم می‌کند.

تولید، زنجیره اقتصاد و اشتغال است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد زمانیان پنجشنبه‌شب در مراسم معرفی تعاونی‌های برتر استان فارس اظهار داشت: محور اصلی تعاونی‌ها نیکوکاری بوده که منشا خیر و برکت را برای جامعه اسلامی به وجود می‌آورد.
وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال واقعی و کار مناسب در قالب گسترش شرکت‌های تعاونی بسیاری از مفاسد را در جامعه برطرف می‌سازد، افزود: یکی از اهداف تعاونی‌ها تولید سالم و پایدار در قالب ایجاد اشتغال است.
زماینان تصریح کرد: سهم بزرگ تعاون در ایجاد شغل واقعی در چشم‌انداز 1404 در کشور بسیار روشن و شفاف است و برای رسیدن به آن باید در راستای گسترش و تقویت تعاونی‌ها در قالب ایجاد کار و تولید گام برداشت.
 وی با تاکید بر اینکه برای دست‌یابی به توسعه پایدار باید به دنبال بازار هدف بود، گفت: برای صدور کالا نباید چشم به استان و کشور دوخت بلکه باید نگاه‌ها فراملی و بر اساس ذائقه و نیازهای روز دنیا باشد.
 زمانیان خاطرنشان کرد: کشور کمونیستی چین که غیرمذهبی بوده، برای جلب بازار هدف خود، اقدام به تولید مهر، سجاده و رحل قرآن برای کشوری مسلمان کرده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف و برنامه‌های دولت باید با تقویت شرکت‌های تعاونی در راستای تولید، اشتغال و بازار هدف گام برداشت.
در پایان مراسم از تعاونی‌های برتر استان فارس که در زمینه‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی به موفقیت‌هایی دست یافته‌اند با اهدای لوح تقدیر شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول