اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

ورزش به عنوان تجارت و ابزار سیاسی در دست دولت‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: ورزش امروز در دنیا حرف اول را می‌زند و به عنوان تجارت و هم یک ابزار سیاسی در دست دولت‌هاست.

ورزش به عنوان تجارت و ابزار سیاسی در دست دولت‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، سید عیسی هاشمی حیدری در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای کلوده این شهر طی سخنانی بیان داشت: باید بستر و زمینه‌های لازم را برای استفاده جوانان از اوقات فراغت مهیا کنیم تا بتوانند در این فضای مناسب انرژی لازم را بروز دهند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از این بسترها احداث فضاهای ورزشی مناسب برای جوانان است و در حقیقت آن‌چیزی که ورزش را در جایگاه والای خود قرار می دهد بحث جوانان است و اگر اوقات فراغت جوانان در این مکان‌ها پر نشود دشمنان ما آنها را نشانه می‌روند.
معاون عمرانی استاندار مازندران جوانان را تعیین کننده سرنوشت دولت‌ها و حکومت‌ها دانست و تصریح کرد: پایه‌های اصلی حکومت دولت‌های مردم‌سالار بر شانه جوانان است و امروزه همه رفتارهای ملت‌ها و دولت‌ها جدا از رفتارهای سیاسی آنها نیست.
هاشمی ادامه داد: ورزش امروز در دنیا حرف اول را می‌زند که هم به عنوان تجارت و هم یک ابزار سیاسی در دست دولت‌هاست و برای بالابردن راندمان جسمی جوانان امر ورزش می‌تواند یکی از امور پایه‌ای همه دولت‌ها از جمله نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
این مسئول با اشاره به حضور ارزشمند و ضروری جوانان در مسائل مهم کشور اذعان داشت: جنگ ما را جوانان به پیش بردند، فرهنگ و اقتصاد ما را جوانان باید به جلو ببرند و حکومت ما را یقینا باید جوانان حفظ و حراست کرده و در راستای اهداف امام راحل و رهبری بزرگوار به پیش ببرند.
هاشمی نیروی جوانی را نیرویی سرشار از شادمانی بالا که در جامعه تاثیر گذارند دانست و افزود: سیاست دولت برای حفظ این نیرو در جوانان جامعه افزایش فضاهای ورزشی در مصوبات سفرهای استانی است و یکی از اقدامات خوب مجلس و دولت ادغام سازما‌های تربیت بدنی و جوانان در قالب وزارت ورزش و جوانان است که کمک شایانی به مقوله ورزش جوانان می‌کند.
معاون عمرانی استاندار مازندران در پایان اظهار داشت: نظام الهی ما به کرامات انسانی و بشریت توجه ویژه‌ای دارد و قرار است تا سرحد خلیفه اللهی سوق داده شوند و از این رو تزکیه نفس همراه با تزکیه بدن هر دو در این مکا‌ن‌های ورزشی امکان‌پذیر است و باید تمام مسئولان و کارگزاران نظام با همت والا در راستای ایجاد فضاهای ورزشی و شور و نشاط جوانان گام برداریم.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول