اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری جلفا:

95 درصد روستاهای جلفا از راه ارتباطی برخوردارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان جلفا گفت: با بهره‌برداری از راه ارتباطی روستای ایری‌سفلی از توابع بخش سیه‌رود، میزان بهره‌مندی روستاها از راه ارتباطی به 95 درصد رسید.

95 درصد روستاهای جلفا از راه ارتباطی برخوردارند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مرادعلی محمدپور در حاشیه مراسم بهره‌برداری از راه این روستا اظهار کرد: هم اکنون راه ارتباطی روستاهی گلفرج، اروج و الکری با 50 درصد پیشرفت در حال اجراست که با اتمام آنها طی هفته‌های آتی، صددرصد روستاهای شهرستان دارای راه ارتباطی خواهند بود.
به گفته وی از این میزان حجم عملیات راهسازی بیش از 40 درصد در طول دولت نهم و دهم اجرایی شده است.
محمدپور افزود: روستای محروم و دورافتاده اروج از توابع بخش سیه‌رود واقع در ارتفاعات کنتال پس از گذشت سه دهه از انقلاب به زودی ارتباط آن با سایر نقاط از طریق خودرو امکان‌پذیر شده و اهالی نیازی به استفاده از قاطر و دیگر چارپایان نخواهند داشت.
وی در ادامه در خصوص پروژه راه ارتباطی ایری‌سفلی گفت: برای اجرای این پروژه که به طول دو کیلومتر و عرض 12 متر در مدت چهار ماه اجرا شده بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
با بهره‌برداری از این پروژه که در گرامیداشت هفته دولت رخ داد، بیش از 2 هزار و 300 نفر جمعیت ساکن در این روستا از راه ارتباطی مناسب برخوردار شدند.
امروز همچنین ساختمان اداری آب و فاضلاب سیه رود با 330 متر زیربنا و با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال مورد استفاده قرار گرفت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول