اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره بنادر و دریانوردی هندیجان خبر داد:

نصب بهکن در دهانه رودخانه زهره هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر اداره بنادر و دریانوردی هندیجان از نصب و راه‌اندازی بهکن یا پل شناور در دهانه رودخانه زهره و بندرسجافی این شهرستان خبرداد.

نصب بهکن در دهانه رودخانه زهره هندیجان
غلام‌عباس علی‌شاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: به‌منظور ایمنی و تردد شناورهای صیادی و تجاری در بندرسجافی و رودخانه زهره، کارشناسان اداره بنادر و دریانوردی خوزستان، بهکن‌ را طراحی و در این مکان‌ها نصب کردند.
وی با اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این بهکن تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این بهکن، بیش از 120 میلیون تومان بوده است.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی هندیجان خاطرنشان کرد: قبل از راه‌اندازی این بهکن، تابلوهای راهنمائی و رانندگی به‌صورت بویه، شناور بر روی آب بوده‌اند.
وی اضافه کرد: این شناورها اکثراً به دلیل کوتاه بودن چراغ‌ها توسط افرادی سارق به سرقت می‌رفت.
علیشاهی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده درصدد ایجاد محیطی مناسب به‌منظور رفع مشکل صیادان در منطقه هستیم گفت: بارها شاهد مراجعه صیادان و رفع این مشکل بودیم که خوشبختانه با حمایت مسئولان به این امر رسیدگی شد.
وی اضافه کرد: از صاحبان شناورهای تجاری و صیادی می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه سرقت و تخلف، موارد را سریعاً به گارد ساحلی بندر و نیروهای انتظامی مستقر در بندر سجافی گزارش دهند.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی هندیجان با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذاران به این منطقه به‌مراتب بسترهای اشتغال‌زایی را در منطقه فراهم می‌کند افزود: توجه به امر اشتغال در هندیجان و ایجاد بسترها و زمینه‌های لازم در این زمینه باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان واقع شود.
وی گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده به‌زودی شاهد رونق و توسعه هر چه بیشتر تجارت در بندر این شهرستان باشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول