اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی استاندار خوزستان خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای مساجد خوزستان

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی استاندار خوزستان از برگزاری یادواره شهدای مساجد در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای مساجد خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام محمد حسین بلک ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام هفته دفاع مقدس سال جاری برنامه‌های متنوعی برای ارائه فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه در نظر گرفته شده و برای برنامه ریزی در این باره تلاش زیادی شده است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا یکی از حرکت‌هایی است که می‌تواند یاد و خاطره شهدا را در جامعه پررنگ کند، افزود: باید تلاش کرد تا شهادت به عنوان فرهنگ به جهان عرضه شود تا ایثار در راه عقیده در جهان معنی پیدا کند.
مدیر سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس در این استان بیان کرد: محورهای اعلام شده در هفته دفاع مقدس شامل برگزاری یادواره شهدای مساجد، اعزام مبلغ و روحانی به مناطق عملیاتی، گفتمان دینی با موضوع دفاع مقدس و محافل انس با قرآن در یادمان شهدا است که توسط مراکز زیر پوشش اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اجرا می‌شوند.
بلک با تاکید بر اینکه بیان رشادت‌های شهدا در جبهه‌های حق علیه باطل می‌تواند الگو ساز باشد، افزود: الگو سازی یکی از فعالیت‌های فرهنگی است که باید برای آن برنامه ریزی اساسی کرد.
 وی هدف از اجرای این برنامه‌های فرهنگی را زنده نگهداشتن نام شهدا و در جامعه و آشنایی نسل‌های جوان با آرمان‌ها و اهداف شهدا عنوان کرد.
 مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان همچنین گفت: نواقص و مشکلات فرهنگی استان باید توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برطرف شود.
مشاور فرهنگی استاندار خوزستان افزود: هر یک از واحدهای فرهنگی پژوهشی استان باید به صورت روزانه هدف‌گذاری کرده و در مسیر رسیدن به شاخص‌های مورد نظر تلاش و برنامه‌ریزی کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول