اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوزدهمین دوره تورنمنت جودو جام فجر؛

بانک قوامین ایلام قهرمان مسابقات شناخته شد

خبرگزاری فارس: در نوزدهمین دوره تورنمنت جودو جام فجر که در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام خاتمه یافت، بانک قوامین ایلام قهرمان مسابقات شد.

بانک قوامین ایلام قهرمان مسابقات شناخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، با حضور عباسی وزیر ورزش و امور جوانان نوزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جودو جام فجر گرامیداشت سرداران شهید استان ایلام با قهرمانی تیم قوامین به پایان رسید.
نوزدهمین دوره رقابت‌های جودو جام فجر با حضور 73 جودوکار از کشورهای ارمنستان، اردن، افغانستان، سوریه، عراق، ازبکستان، ترکمنستان و پنج تیم از کشورمان امید ایلام، جوانان ایلام، قوامین، ایران الف و ب برگزار شد.
شرکت کنندگان به مدت دو روز در هفت وزن با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم بانک قوامین با کسب چهار طلا و سه برنز قهرمان این دوره از مسابقات شد.
همچنین تیم‌ ایران الف با یک طلا و چهار و یک برنز به مقام دوم دست یافت و تیم ایران ب با یک طلا و دو برنز حایز مقام سوم شد.
تیم‌های ارمنستان و ازبکستان نیز به ترتیب حایز عنوان‌های چهارم و پنجم نوزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جودو جام فجر گرامیداشت سرداران شهید استان ایلام شد.
همچنین در وزن منهای 60 کیلوگرم محمد جوانی از قوامین طلا گرفت، قاسم نوری‌زاده از ایران الف موفق به کسب مدال نقره شد و نایب از اردن و کیم اریسلاف از ازبکستان مشترکا سوم شدند.
در وزن منهای 66 کیلوگرم نیز وحید بنا از ایران الف به مدال طلا دست یافت، فزیف صلاحدین از ترکمنستان نقره و احسان بهرامیان ایران ب و سعید کریمی‌زاده از قوامین مدال برنز را کسب کردند.
در وزن منهای 73 کیلوگرم، الیاس علی‌اکبری از ایران ب موفق به کسب مدال طلا شد، عوض بیک کورگانف از ازبکستان مدال نقره دریافت کرد و یوسف کریمیان از قوامین و کارینکا از ارمنستان مشترکا مدال برنز گرفتند.
در وزن منهای 81 کیلوگرم علی کریمیان از قوامین مدال طلا را از آن خود کرد، یونس خلفی از امید ایلام نقره گرفت و طیب طالبی از ایران الف و نایب مازن از سوریه مشترکا سوم شدند.
در وزن منهای 90 کیلوگرم محسن عزیزپور از قوامین ایلام طلا گرفت، حجت رهنما ایران الف به مدال نقره دست یافت و خلف ابراهیم از اردن و قاسم احدی از ایران  ب مشترکا سوم شوند.
 در وزن منهای 100 کیلوگرم هاکوب آراکیان از ارمنستان به مدال طلا دست یافت، مجتبی اکبری از ایران الف نقره و محمد تایب از اردن و مسعود خسروی نژاد قوامین سوم مشترک شدند.
در وزن مثبت 100 کیلوگرم سعید خسروی‌نژاد از قوامین حایز مدال طلا شد، میثم علی‌بیگی از ایران الف به مدال نقره دست یافت و تولندی بایف از ازبکستان و سید محسن‌خوب سرشت از امید ایلام مشترکا سوم شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول