اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

آقایف با تیم ما میماند

هروی: با تقویت تیم کاتا، دانشگاه آزاد قهرمان سوپرلیگ است

خبرگزاری فارس: مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سال گذشته اگر خوب نتیجه نگرفتیم به خاطر ضعف کاتا بود، امسال قهرمان میشویم.

هروی: با تقویت تیم کاتا، دانشگاه آزاد قهرمان سوپرلیگ است
شهرام هروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: چند سالی بود که در بخش کاتا با مشکلاتی مواجه بودیم که سال گذشته این ضعف به نهایت خود رسید.

وی ادامه داد: سال پیش وضعیت به گونه‌ای بود که همه بار دانشگاه آزاد را تیم کومیته به دوش می کشید و در نهایت در رده پنجم قرار گرفتیم.

هروی با اشاره به استخدام تیم کاتای تهران گفت: خوشبختانه با آوردن این تیم خیالمان تا حدود زیادی راحت شده است و دیگر همه بار به دوش کومیته‌روها نیست.

مربی دانشگاه آزاد یادآور شد: امسال مسابقات سخت تر از سال‌های قبل است حتی شهرداری که برای اولین بار وارد این رقابت‌ها شده از هدایت سرمربی تیم ملی بهره میبرد و جاسم ویشگاهی را گرفته است.

وی افزود: تیمی که از انسجام بهتری برخوردار باشد بدون شک بهترین نتیجه را خواهد گرفت که دانشگاه آزاد پتانسیل لازم را دارد. درست است که ما ملی پوشان جوان تر را در اختیار داریم اما فقط به قهرمانی چشم دوخته ایم.

هروی درباره آمدن دوباره آقایف به دانشگاه آزاد تاکید کرد: در هر مبارزه ای که نیاز باشد او به ما کمک می کند و به هیچ تیم دیگری نخواهد رفت.

مربی تیم ملی با بیان اینکه قرادادش تا شهریورماه بوده است، تصریح کرد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا قرارداد ما هم تمام شد؛ اما سال بعد بار دیگر رقابت‌های قهرمانی آسیا را داریم و چند ماه بعد از آن مسابقات جهانی فرانسه برگزار میشود به همین دلیل باید هرچه زودتر کار آماده سازی تیم ملی را آغاز کنیم.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول