اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور گرامیداشت یاد 470 شهید شهرستان بروجن صورت گرفت؛

صعود بسیجیان بروجنی به قله 3600 متری کلار

خبرگزاری فارس: بسیجیان ناحیه مقاومت بروجن به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره 470 شهید این شهرستان به قله 3 هزار و 600 متری کلار صعود کردند.

صعود بسیجیان بروجنی به قله 3600 متری کلار
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده سپاه ناحیه بروجن در جمع بسیجیان اظهار داشت: جمع یک‌صد نفری بسیجیان، قله 3 هزار و 600 متری کلار را به تصاویر شهدای شهرستان بروجن مزین کردند.
حسین تربتی افزود: انجام برنامه‌های صعود علاوه بر افزایش توان و آمادگی رزم نیروهای بسیجی، موجب ایجاد صمیمیت و محبت در جمع شرکت کنندگان این ورزش با نشاط می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه بروجن هشت سال دفاع مقدس را تجربه‌ای گرانبها و ارزنده برای ملت ایران در راستای دست‌یابی به خودباوری و خوداتکایی دانست و گفت: عظیم‌ترین ثمره دفاع مقدس دستیابی به مرزهای خودکفایی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی است.
وی بر ضرورت احیا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و ارزش‌های والای دفاع مقدس و امام راحل(ره) را یک اصل حقیقی عنوان کرد و افزود: رسالت تمام آحاد ملت ایران استحکام مبانی ارزش‌های اسلامی و حفظ و صیانت از حریم و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
تربتی با بیان اینکه هیمنه و شکوه آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره رو به افول و اضمحلال است، تصریح کرد: حضور دائمی و هوشمندانه مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران را به عاملی قدرتمند در راستای شکستن تمامی سدها و موانع فرارو و مبدل کرده است.
وی بر ضرورت ارتقای آگاهی و بصیرت جوانان کشور تأکید کرد و افزود: دشمنان در جبهه فکری بنیان‌های اعتقادی ما را مورد تردید و تزلزل قرار میدهند که در این جبهه ارتقای بصیرت و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی گسترده به عموم مرده به ویژه جوانان و نوجوانان امریی ضروری و لازم است.
فرمانده سپاه ناحیه اردل خلق حماسه تاریخی هشت سال دوران دفاع مقدس را گنجینه‌ای غنی و با ارزش دانست و افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس را مرهون مادران شجاعی هستیم که دامان پاک خود را مهیای تربیت جوانان این مرز و بوم کردند.
به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بسیجیان ناحیه مقاومت بروجن به قله 3 هزار و 600 متری کلار صعود کردند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول