اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود عدم موفقیت کشورهای اروپایی محقق شد؛

صعود کوهنوردان نظرآباد به قله پاسوییک پاکستان

خبرگزاری فارس: دو کوهنورد نظرآبادی حاضر در تیم هیمالیا نوردی جمهوری اسلامی ایران به همراه این تیم به قله پاسوییک پاکستان صعود کردند.

صعود کوهنوردان نظرآباد به قله پاسوییک پاکستان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی تربیت بدنی استان البرز، یونس رضاخانی به عنوان سرپرست تیم ایران از کوهنوردان فعال نظرآباد و نادر قاسمی کوهنورد ساکن این شهرستان در این صعود موفقیت‌آمیز حضور داشتند.
این دو در قالب  تیم امید هیمالیا نوردی ایران  جهت صعود به قله 7284 متری پاسوییک پاکستان در مرداد ماه امسال به کشور پاکستان اعزام و موفق شدند پس از  16 سال صعود ناموفق کشورهای اروپایی از جمله کانادا، استرالیا، ژاپن و لهستان، با اقتدار این قله را فتح کنند. 
همچنین تربیت‌بدنی استان البرز در خبر دیگری اعلام کرد: مسابقات لیگ کشتی نوجوانان و جوانان این استان با میزبانی خوب نظرآباد برگزار شد.
این رقابت‌ها با نام جام نگین البرز و با تلاش هیئت کشتی استان و شهرستان نظرآباد در سالن شهدای این شهرستان و با شرکت 90 کشتی گیر برگزار گردید.
در نهایت کشتی‌گیران نظرآبادی توانستند در رده نوجوانان با شکست حریفان خود به فینال مسابقات راه یابند.
امیرحسین احمدی، دانیال زحمتکش، امیرحسین یعقوبی، مصطفی قهرمانی، عرفان تک زارع، محمدرضا فرمانی، علیرضا نادعلی، مهرداد طاهری، رضا فلاح‌کهن، مهدی خدابنده‌لو و مهدی سبزه‌پرور نفرات برتر این شهرستان در رشته کشتی لقب گرفته‌اند.
لازم به توضیح است، فینال این دوره از مسابقات  در  مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول