اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

ضرورت جذب تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی، جذب اعتبارات کشوری برای بنگاه‌های اقتصادی در استان را از ضرورت دستگاه‌های اجرایی دانست.

ضرورت جذب تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های دولتی در استان باید تلاش کنند تا آذربایجان‌شرقی از نظر میزان جذب این اعتبارات در رتبه‌های برتر کشوری قرار گیرد.
وی تصریح کرد: تحقق این امر همت عالی همه مسئولان و مجموعه ذی‌ربط آنان را می‌طلبد و قرار گرفتن در سال جهاد اقتصادی و عملی کردن این هدف باید در سرلوحه تک تک کارکنان مجموعه‌های استانی قرار داشته باشد.
بیگی در ادامه افزود: باید کوشید تا آمار استان جهت مثبتی به خود گیرد و در همین راستا اثرات مثبت رونق اقتصادی را شاهد باشیم.
استاندار آذربایجان‌شرقی ایجاد اشتغال خانگی را راهکاری موثر برای رفع معضل بیکاری در جامعه دانست و گفت: این بخش ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال دارد از این رو باید بستر لازم را برای ظهور و بروز آن و بازاریابی محصولات تولید شده از قبل آن فراهم کرد.
بیگی، بازاریابی هدفمند به جای بازاریابی تصادفی را یکی از ضروریات اشتغال خانگی دانست و افزود: در این زمینه با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط باید زمینه‌های آموزش صاحبان مشاغل فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه امسال باید 163 هزار شغل در آذربایجان‌شرقی ایجاد شود، بیان داشت: در حال حاضر آنچه باعث تسریع در این امر و جذب اعتبارات برای استان می‌شود، داشتن عملکرد به موقع از سوی دستگاه‌های استانی برای ارائه آمار دقیق و به‌روز شده در این زمینه است که اهتمام جدی بانک‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط را می‌طلبد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول