اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم مازندران با پیکر شهید منتظر قائم وداع کردند

خبرگزاری فارس: مردم شهرهای شرق مازندران با محوریت شهرستان نکا شب گذشته با پیکر شهید منتظر قائم وداع کردند. ‌

مردم مازندران با پیکر شهید منتظر قائم وداع کردند
فرمانده سپاه ناحیه نکا در ‌حاشیه برگزاری مراسم وداع با این شهید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: این شهید از جمله پاسداران جان برکفی بوده که در حفظ مرزها و استقلال کشور به شهادت رسید تا سربلندی ایران اسلامی حفظ شود.
‌شعبانعلی حیدریان افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره از جان‌گذشتگی و مجاهد مردانی است که در اوج خفقان رژیم پهلوی، فریاد آزادی و آزادگی سردادند و پس از پیروزی انقلاب ‌نیز ‌از دستاوردها و ارزش‌های والای آن پاسداری کردند.
فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به نقش شهید و شهادت در جامعه خاطرنشان کرد: مردمان این سرزمین از همان ابتدای انقلاب برای دفاع از انقلاب و ناموس از جان خود گذشتند و اکنون نیز در مسیر دیگری برای حفظ این انقلاب به شهادت میرسند تا انقلاب حفظ شود.
فرمانده سپاه ناحیه نکا همچنین با اشاره به جنگ نرم دشمن یادآور شد: اکنون هر چند که در جامعه برابر جنگ سخت تروریسم قرار گرفته‌ایم ولی از جنگ نرم و روانی دشمن نباید غافل شویم که بیشترین ضربات جامعه از این ناحیه است.
حیدریان اضافه کرد: جنگ نرم صحنه وسیعی برای نبرد عقاید و افکار مختلف است و هر کس بتواند در این میدان تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد برنده این نبرد خواهد بود.
وی ادامه داد: مردم غیور ایران از همان روزهای آغازین استقلال نظام اسلامی برای برقراری امنیت و آرامش در خطه غیور و شهیدپرور کردستان و آذربایجان غربی شهدای فراوانی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند و بیتردید جانفشانی و از خود گذشتگی سربازان و پاسداران ما در این ‌ارتباط‌ سند زرین از خود گذشتگی و ایثار آنان است.
حیدریان افزود: اقتدار و عظمت انقلاب به پاسداری از مرزهای مختلف آن است و اکنون همه مردم ما با شرکت در مراسم وداع هم ثابت کردند که همواره در همه صحنه‌ها حاضر و وفادار به این انقلاب، ارزش‌ها و نظام هستند.
به گزارش فارس، در این مراسم روحانی پیکر پاک شهید محمد منتظر قائم بر دستان عاشقان شهید و شهادت در مسجد جامعه نکا گل‌افشانی و عطرافشانی شد و مداحی و نوحه‌خوانی بر این پیکر پاک انجام شد.
شهید محمد منتظر قائم 27 سال داشت و از پاسداران انقلاب اسلامی بوده که دارای یک فرزند پسر است و در درگیری با اشرار پژاک در سردشت به شهادت رسید.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول