اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

برخورد پرشیا و موتورسیکلت 5 مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری فارس:‌ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: برخورد بک دستگاه پرشیا با موتورسیکلت پنج مصدوم داشت.

برخورد پرشیا و موتورسیکلت 5 مصدوم برجای گذاشت
محمدجواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به حوادث روزهای اخیر در قم اظهار داشت: در این ایام اتفاقات و حوادث ناگواری در سطح استان رخ داد که اکثر آنها بر اثر بی‌احتیاطی رانندگان به وقوع پیوست.
وی با اشاره به برقراری 5 هزار و 397 تماس با اورژانس قم ادامه داد: به دنبال این تماس‌ها 529 ماموریت انجام شده که از این تعداد 183 مورد تصادف شهری و 25 مورد تصادف جاده‌ای بوده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: تعداد کل مجروحین انتقالی این حوادث 155 نفر بوده که یک نفر فوتی تصادفی و 8 مورد فوتی غیرتصادفی بوده است.
باقری با بیان اینکه در تاریخ ششم شهریور ماه، چهار ماموریت ویژه در چهار نقطه از استان رخ داده است، تصریح کرد: یکشنبه ششم شهریور ماه در کیلومتر 10 جاده سلفچگان واژگونی یک دستگاه پراید اتفاق افتاد که سه مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.
وی گفت: همچنین ساعت 17 ‌و 30 دقیقه در کیلومتر 35 اتوبان قم ـ تهران برخورد پژو با گاردریل شش نفر مصدوم داشت که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد: روز سه‌شنبه هشتم شهریور ماه در خیابان اراک بعد از پل مصطفی خمینی بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با موتورسیکلت، سه نفر مجروح شده و یک نفر جان باخت که مجروحان با یک آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
باقری تصریح کرد: در این تاریخ در ساعت 16 و 35 دقیقه، یک دستگاه پرشیا با موتورسیکلت در خیابان عماریاسر با یکدیگر برخورد کرده و پنج مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول