اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان خبر داد:

کسب رتبه سوم شورای فرهنگ عمومی زرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند موفق به کسب رتبه سوم استان کرمان شده است.

کسب رتبه سوم شورای فرهنگ عمومی زرند
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، احمد سعیدی بعد از ظهر امروز در یازدهمین جشنواره «شعر رضوی» شهرستان زرند با تجلیل از برگزارکنندگان این مراسم در سخنانی بر شناخت معارف اهل بیت (ع) در ابعاد مختلف زندگی تأکید کرد و اظهار داشت: انتظار ما از هنرمندان این است که هنر را در خدمت جامعه و بشریت قرار دهند.
سعیدی تصریح کرد: جشنواره «شعر رضوی» در طلیعه دولت نهم با رویکردی ویژه در گستره جهانی در دهه کرامت و در راستای ترویج فرهنگ رضوی طراحی شده است.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره هم‌اکنون در 32 استان و 40 کشور جهان برگزار می‌شود، افزود: جشنواره فرهنگی هنری شعر و کنگره سراسری شعر رضوی سهم استان کرمان است.
سعیدی بیان داشت: در سال جاری وضعیت جشنواره از نظر کمی و کیفی در جایگاه بسیار ارزشمندی قرار گرفته است که یکی از رهاوردهای بسیار ارزشمند آن این است که استان کرمان به عنوان استان میزبان به اندازه کل کشور است.
وی اقدامات فرهنگی شهرستان زرند را مثبت ارزیابی و از تلاش مسئولان فرهنگی شهرستان قدردانی کرد و ابراز داشت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند موفق به کسب رتبه سوم استان شده است.
حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند نیز با قرائت آیه‌ای از سوره شعرا اظهار داشت: ایمان به خدا، اخلاص در عمل، تمسک به قرآن و اهل بیت (ع)، تولی  و تبری را از ویژگی‌های بارز شاعران است.
دبیر اجرائی جشنواره «شعر رضوی» شهرستان زرند هم اظهار داشت: در فراخوان جشنواره، 48 اثر به دبیرخانه رسیده است که از این تعداد هشت اثر برگزیده، به جشنواره راه یافتند.
حمید کاربخش عنوان کرد:  در این جشنواره حمیدرضا محمودزاده، محمدحسین دهقانی و فرزانه یزدان‌پناه مشترکا و همچنین زهرا عربپور به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
به گزارش فارس، یازدهمین جشنواره «شعر رضوی» شهرستان زرند با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولان اجرایی، فرمانده‌های نظامی و انتظامی و علاقمندان به شعر و ادب در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شد.
در این جشنواره شاعران اشعار خود را در وصف امام رضا (ع) قرائت کردند.
در پایان نیز از نفرات برگزیده این جشنواره با اهدا لوح تقدیر و هدایای تجلیل شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول