اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

واعظی به فارس خبر داد:

بررسی گزارش دستگاه­های مؤثر در ترویج و گسترش حجاب در شورای فرهنگ عمومی

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: گزارش دستگاه­های مؤثر در ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب بررسی می‌شود.

بررسی گزارش دستگاه­های مؤثر در ترویج و گسترش حجاب در شورای فرهنگ عمومی
منصور واعظی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در گفت­وگو با خبرنگار فارس در خاتمه پانصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: در ابتدای جلسه طبق روال، اعضای شورا مهم­ترین اخبار و رویدادهای فرهنگی را مطرح کردند و در ادامه سیدمحمد حسینی، رئیس شورا گزارشی را در خصوص دیدار مسؤولان نظام جمهوری اسلامی با مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان مطرح کرد.

واعظی بیان کرد: وزیر ارشاد عنوان کرد که در این ملاقات به موضوع­های متنوع و متعددی اشاره شد که برخی از این موضوعات نیاز به کار ریشه‌ای و عمیق دارد؛ لذا به عنوان تصمیم جلسه مقرر شد بیانات مقام معظم رهبری در کارگروه‌های دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی دسته‌بندی و وظایف هر دستگاه تعیین و پس از طرح در شورای فرهنگ عمومی برای پی­گیری و اجرا ابلاغ شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی افزود: اولین دستور جلسه، ارایه گزارش دستگاه­های مؤثر در ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب بود که قبلاً در دو جلسه، برخی از دستگا­ه­ها گزارش خود را ارایه کردند؛ بحث حجاب و عفاف در منظومة بحث­های فرهنگی است و مسئله بسیار مهمی است.

به گفته دبیر شورای فرهنگ عمومی، اگر نتوانیم محیط جامعه را از لحاظ وضعیت پوشش و آرایش سالم کنیم، آثار آن در همه شئون فرهنگی جامعه و فرهنگ عمومی تأثیر می­گذارد و باید یک عزم جدی برای اصلاح این وضعیت داشته باشیم.

واعظی گفت: در ادامه جلسه، برخی از اعضا گزارش اقدامات و پیشنهادهای خود را برای ارتقای وضعیت پوشش و آرایش ارایه کردند و مقرر شد موضوع در دستور جلسه باقی بماند و در جلسات آتی، سایر دستگاه­ها عملکرد خود را گزارش کنند.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول