اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

تامین بودجه شهرداری در گرو برگشت مابه‌التفاوت‌ها است

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: اگر مابه‌التفاوت یارانه اتوبوسرانی، سوخت و جرائم راهنمایی و رانندگی به شهرداری برگردانده نشود بودجه امسال شهرداری شیراز محقق نمی‌شود.

تامین بودجه شهرداری در گرو برگشت مابه‌التفاوت‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح مرکز کنترل ترافیک شیراز اظهار داشت: مدیریت شهری بودجه امسال کلان‌شهر شیراز را بر اساس قانون بودجه کشور و اعتبارات سال گذشته تعیین کرده است که اگر به دست شهرداری نرسد موجب کندی و توقف در پروژه‌های شهری می‌شود.
این مقام شهری تصریح کرد: تا کنون مابه‌التفاوت یارانه اتوبوس، سوخت، 65 درصد جرائم راهنمایی و رانندگی و 50 درصد پروانه ساخت و تراکم پرداخت نشده است. وی از مدیریت استان و شورای اسلامی شهر شیراز خواست تا برای تسریع هرچه بیشتر در پروژه‌های شهری این امر بر اساس برنامه پنجم توسعه پیگیری شود.
پاک فطرت افزود: در برنامه پنجم توسعه 32 ماده در مورد مدیریت شهری آمده است که اگر اجرایی شود به شهرداری‌ها در درآمد پایدار بسیار کمک می‌کند و خدمات ما سریع‌تر انجام می‌شود.
شهردار شیراز اضافه کرد: ما در مدیریت شهری در حال حاضر 500 میلیارد تومان پروژه در دست اجرا و 500 میلیارد تومان پروژه مطالعه شده برای اجرایی شدن با تامین اعتبار داریم.
این مقام شهری بیان کرد: پنج پروژه جدید در دست اجرا از جمله تقاطع غیرهمسطح معالی‌آباد به چمران مدیریت شهری را وارد فاز جدیدی از ساخت و ساز و آبادانی می‌کند.
وی با بیان اینکه تنها پارک بزرگ شیراز با متراژ یک‌هزار و 600 متر پارک آزادی است که مربوط به قبل از انقلاب است ابراز داشت: به زودی پارک بانوان و پارک معلولان به صورت مجزا ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام‌/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول