اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران خبر داد:

دستگیری حفاران غیرمجاز در سوادکوه

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از دستگیری حفاران غیرمجاز در سوادکوه خبر داد.

دستگیری حفاران غیرمجاز در سوادکوه
نعمت قاسمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه از دستگیری حفاران غیرمجاز در سوادکوه خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر حضور تعدادی از حفاران غیرمجاز در حومه شهر پل سفید، اکیپی از ماموران یگان حفاظت شهرستان سوادکوه با هماهنگی و همراهی کلانتری 11 پل سفید به محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به شرایط جوی و طبیعی منطقه مورد نظر گفت: اکیپ ماموران یگان حفاظت و کلانتری پل سفید با پای پیاده و عبور از مناطق جنگلی و کوهستانی و با توجه به شرایط نامناسب جوی متوجه حفاران غیرمجاز در منطقه اعلام شده توسط مردم شدند.
قاسمی از تعقیب و گریز با حفاران غیرمجاز خبر داد و گفت: سه نفر از حفاران غیرمجاز با استفاده از شرایط منطقه فرار کردند و یک نفر از آنان دستگیر شد.
وی تصریح کرد: یک دستگاه فلزیاب و آلات و ادوات حفاری از آنان کشف و ضبط شد.
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از معرفی فرد دستگیر شده به مقامات قضایی خبر داد و گفت: قاضی پرونده اقدام به بازداشت متهم و دستور شناسایی و دستگیری سایر متهمان را صادر کرد.
وی با تشکر از همراهی نیروی انتظامی با یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سوادکوه گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده حفاران غیرمجاز به نزدیک‌ترین مرجع انتظامی مراجعه و یا با شماره یگان حفاظت شهرستان سوادکوه( 01245224128و 01245223969 تماس بگیرند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول