اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نمین:

600 واحد مسکن مهر در مرحله صدور پروانه است

خبرگزاری فارس: فرماندار نمین گفت: 600 واحد مسکن مهر در مرحله صدور پروانه برای آغاز ساخت و ساز است.

600 واحد مسکن مهر در مرحله صدور پروانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی دریتیم عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر در نمین اظهار داشت: 400 واحد مسکن مهر نیز در این شهرستان هم‌اکنون در حال احداث است که 200 واحد آن در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.
وی علت افتتاح نشدن این پروژه‌ها را مهیا نشدن زیرساخت‌های مورد نیاز در این مجموعه اعلام کرد و افزود: با رفع مشکلات زیرساختی به ویژه در حوزه تأمین آب شرب گازرسانی و برق‌رسانی این پروژه ها به تدریج افتتاح شده و در اختیار صاحبان آنها قرار می‌گیرد.
دریتیم از اختصاص 760 میلیون ریال اعتبار برای رفع نواقص و تکمیل پروژه مسکن مهر نمین خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته نیز بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای تأمین آب شرب و فاضلاب مجتمع مسکونی مهر نمین هزینه شده بود.
به گزارش فارس، فرماندار نمین با انتقاد از اجرایی نشدن فاضلاب و آسفالت معابر مجتمع مسکونی مهر نمین از مسئولان ذیربط خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل این پروژه اقدام لازم را انجام دهد.
وی خاطر نشان کرد:‌ در کنار این پروژه احداث پل همسطح نیز در ورودی نمین و جوار این مجتمع مسکونی از ضروریت‌ها است که از دو سال پیش احداث آن شروع شده اما به دلایلی تاکنون تنها 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
دریتیم اضافه کرد: برای اجرای این پروژه نیز 2 میلیارد تومان تاکنون سرمایه‌گذاری شده و به نظر می‌رسد با رفع برخی از مشکلات پیمانکاری و تعهدات انجام نشده بتوانیم به اجرایی شدن این پروژه نیز سرعت مناسب ببخشیم.
این مقام مسئول ادامه داد: یکی از موفق‌ترین تجربیات دولت خدمتگزار در رفع مشکل مسکن افراد فاقد سرپناه اجرای طرح مسکن مهر بود که در سال‌های اخیر با توفیقات مناسب همراه بوده است.
وی تاکید مقام عالی استان را در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر یادآور شد و گفت: امسال از محل اعتبارات استانی و ملی برای تکمیل مسکن مهر در شهرستان نمین اعتبار مورد نیاز تأمین و در حال تزریق است.
دریتیم در ادامه افزود: ضرورت دارد تا تکمیل این پروژه راه دسترسی به مجتمع مسکونی مهر این شهرستان نیز زیرسازی، آسفالت و مناسب‌سازی شود تا در عبور و مرور و تردد صاحبان این واحدهای مسکونی مشکلی به وجود نیاید.
فرماندار شهرستان نمین در بخش دیگری از سخنان خود توسعه عمرانی شهرستان را به ویژه عمران شهری از ضروریات اعلام کرد و اظهار داشت: شهرستان فرهنگی نمین سال‌ها است که برخی مشکلات عمران شهری رنج می‌برد که با همکاری شهرداری تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این مشکلات به ویژه آسفالت معابر و کوچه‌ها، جدول‌گذاری، دفع بهداشتی پسماندها و فاضلاب شهری را به شایستگی انجام دهیم که در این مجتمع‌ها نیز ضرورت دارد پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شود.
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: با عنایت استاندار اردبیل برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان به ویژه در بخش‌های گردشگری و صنعتی و عمرانی اعتبار مناسبی در اختیار شهرستان قرار گرفته است تا بتوانیم با اولویت این پروژه‌ها را تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم که در این زمینه 26 طرح عمرانی و اقتصادی در روزهای گذشته در این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول