اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 مهرماه جاری؛

رزمندگان روحانی چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

خبرگزاری فارس: نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌‎هاشم(ع) گفت: برای نخستین بار همایش تجلیل از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران طلبه و روحانی این استان همزمان با 21 مهرماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.

رزمندگان روحانی چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعداظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این همایش، اظهار داشت: همزمان با برگزاری این همایش خاطرات مرزبانان اسلام که در دوران دفاع مقدس به عنوان روحانی و طلبه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشته‌اند برای آگاهی نسل جوان از ایثار و فداکاری رزمندگان منتشر می‎شود.
وی افزود: فراخوان جمع‌آوری خاطرات آحاد رزمندگان این استان پیرامون حضور روحانیان و طلاب در هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این همایش است.
سرافراز نشر ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس و انتقال به نسل جوان را یکی از عوامل مؤثر در مقابله با جنگ نرم دشمنان برشمرد و گفت: فرهنگ غنی دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ دینی و ارزشی به نسل‌های جوان جامعه منتقل شود تا رشادت‌ها و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام و شهدا دفاع مقدس همیشه زنده و جاویدان بماند.
نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: اقتدار و قدرت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در این هشت سال دفاع مقدس رقم خورد و دفاع و ایثارگریهای جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع جانانه، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت و ریشه‌های نظام را پایدار و عمیق‌تر کرد.
وی با اشاره به نقش و جایگاه حساس کنونی انقلاب اسلامی در جهان خاطرنشان کرد: تجربه و عملکرد در سال‌های گذشته خصوصا هشت سال دفاع مقدس به ما آموخته است که بنا بر آیه شریفه قرآن کریم باید از آمادگی و توان قدرت نظامی بالایی برخوردار باشیم چرا که دشمن در هر فرصت که پیش آید ممکن است قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را داشته باشد از این رو فراگیری آموزش‌های عقیدتی، نظامی و تقویت بنیه نظامی باید همواره در دستور کار نیروهای مسلح قرار داشته باشد.
سرافراز با اشاره به نقش‌آفرینی جوانان در هشت سال دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس ثابت کرد که جوان بسیجی رزمنده بهترین سپر دفاعی در برابر تهدیدات داخلی و خارجی دشمن هستند.
وی پیروزیهای چشمگیر در هشت سال دفاع مقدس را مرهون تفکر بسیجی رزمندگان دانست و با تأکید بر استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس گفت: فراگیری آموزش‌های نظامی و تقویت روحیه اعتقادی و معنوی عواملی بودند که با قرارگرفتن در کنار یکدیگر باعث برتری رزمندگان اسلام بر دشمن ‌شد.
همایش تجلیل از 150 رزمنده، جانباز و ایثارگر طلبه و روحانی چهارمحال و بختیاری 21 مهرماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول