اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

انتقال افتخارات رزمندگان به نسل جوان ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: انتقال افتخارات رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است.

انتقال افتخارات رزمندگان به نسل جوان ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده ظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه رزمندان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک افتخار، عزت و شرف برای مردم ولایی ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: دوران دفاع مقدس یک کار بسیار فوق‌العاده و به عنوان الگو و مدلی موفق برای تمام کشورهای منطقه است.
دهمرده با بیان اینکه باید این دوران توسط اندیشمندان و برجستگان نظام مقدس جمهوری اسلامی تدوین شود، بیان کرد: نقش معمار کبیر انقلاب در رهبری آن زمان بیبدیل و بینظیر بود به طوری که امام خمینی (ره) با رهبری هوشمندانه خود توانست به زیبایی جامعه آن زمان را اداره کند.
استاندار لرستان عنوان کرد: در آن برهه از زمان از همه چیز به خوبی و زیبایی استفاده شد و از ظرفیت مردم و رزمندگان اسلام نیز به خوبی بهره برد شد و امروز به واسطه این مهم انقلاب اسلامی از هر حیث یک عزت و شرفی در تاریخ ایران برای مردم، مسلمانان و آزادیخواهان بشریت به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه باید این دوران به عنوان الگویی موفق و بسیار ماندگار برای نسل جوان جامعه تبیین شود، گفت: هفته دفاع مقدس برای ما بسیار ارزشمند است و دوران دفاع مقدس یک قطعه تاریخی زیبا است که برای بشریت باقی مانده و باید برای نسل جوان تبیین شود.
دهمرده خاطرنشان کرد: عزت، اقتدار، افتخار و... نظام امروز مربوط به این دوران است و باید قدر آن را بدانیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول