اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری:

آیت‌الله ناصری حافظ وحدت و همبستگی مردمی بود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: آیت‌الله ناصری هیچ‌گاه جانب جناح یا گروه خاصی را نگرفت و همواره پیرو خط امام و در راستای ارزش‌های اسلام و انقلاب عمل کرد و این عمال مهمی در راستای حفظ وحدت و همبستگی مردم بود.‌

آیت‌الله ناصری حافظ وحدت و همبستگی مردمی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام امام‌قلی جعفری ظهر امروز در همایش تجلیل از ربع قرن خدمات آیت‌الله ناصری نماینده سابق ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: وجود آیت‌الله ناصری برای مردم استان چهارمحال و بختیاری حیات‌بخش بود و در طول قریب به 25 سال حضور در این استان روح حیات و امید را در وجود این مردم دمید.
وی ادامه داد: آگاهی، علم، بینش آیت‌الله ناصری به گونه‌ای است که توانستند در مدت حضور خود در استان سطح علمی دانشگاه‌ه‍ا و حوزه‌های علمیه این استان را تا حد بسیار زیادی ارتقا و بر بار علمی و دینی این استان بیفزاید.
جعفری خستگی‌ناپذیری را از ویژگی‌های بارز آیت‌الله ناصری عنوان کرد و گفت: این مرد بزرگ از دوران میانسالی تا کنون اقدامات بسیار ارزنده‌ایی را در این استان انجام داده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری آیت‌الله ناصری را عامل وحدت و همبستگی مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: ایشان هیچ‌گاه جانب جناح یا گروه خاصی را نگرفت و همواره پیرو خط امام و در راستای ارزش‌های اسلام و انقلاب عمل کرد و این عمال مهمی در راستای حفظ وحدت و همبستگی مردم بود.
وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار روحانی و طلبه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: همت و تلاش آیت‌الله ناصری در احداث حوزه‌های علمیه و دبیرستان‌های معارف و تربیت جوانان و نوجوانان روحانی سهم بسزایی در رشد و گسترش فعالیت‌های دینی در استان داشته است.
وی با تقدیر و تشکر از زحمات آیت‌الله ناصری، تصریح کرد: خداوند ایشان را در جایگاهی به مراتب دارای اهمیت و ضرورت بیشتری قرار داده است چراکه زمانی که انسان صادقانه و خالصانه کارکند، خدا برای او افق‌گشایی می‌کند.
همایش تجلیل از ربع قرن خدمات آیت‌الله ناصری نماینده سابق ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه جدید یزد امروز در شهرکرد برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول