اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی همایشی در میناب؛

59 نفر از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 59 نفر از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر در میناب طی همایشی با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان تجلیل شدند.

59 نفر از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، فرماندار این شهر ظهر امروز در این همایش اقدامات و حمایت‌های بنیاد شهید را قابل تقدیر خواند و گفت: تجلیل از فرزندان شاهد اقدامی ارزشمند است.
مسعود قانعی‌فرد افزود: خانواده‌های معظم شاهد از قرب و منزلت بالایی برخوردار هستند که سنت تقدیر از آنان هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است.
وی اظهار داشت: خانواده‌های شهیدان، ایثارگران و جانبازان در طول سال‌های نبرد حق علیه باطل با صبر و متانت مدافعان واقعی و به حق نظام و انقلاب بودند.
فرماندار میناب با بیان اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر الگوی جامعه و مدافعان دستاوردهای نظام و فعالان عرصه‌های علم و دانش هستند ادامه داد: فرزندان جامعه ایثارگری با توان علمی و حضور در سنگرهای علم و دانش، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و همانند والدین خود که در جنگ و میادین دفاع، حافظ منافع ملی و ارزش‌ها بودند از مرزهای علمی کشور صیانت می‌کنند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران میناب نیز هدف از برگزاری این همایش را تشویق و ترغیب دانش‌آموزان و ایجاد انگیزه برای طی کردن پله‌های ترقی و تحصیل عنوان کرد.
قاسم صادقی افزود: این دانش‌آموزان در مسابقات علمی و تحقیقات و مطالعات و امور پژوهشی موفق به کسب رتبه شده‌اند.
در پایان این مراسم 59 نفر از فرزندان ممتاز شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان تجلیل شدند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول