اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ساماندهی پارک خودروهای سنگین؛

پارکینگ خودروهای سنگین در اردبیل احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: با هدف ساماندهی خودروهای سنگین از سطح شهر در فضای 18 هزار متر مربع پارکینگ پیشرفته و مکانیزه خودروهای سنگین در اردبیل احداث می‌شود.

پارکینگ خودروهای سنگین در اردبیل احداث می‌شود
مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با راه‌اندازی این پارکینگ بسیاری از مشکلات هموطنان‌مان که ناشی از تردد خودروهای سنگین در برخی از محلات و مناطق شهری است برطرف می‌شود.
زهیر فتوحی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در خیابان باکری و عطایی مکانی مناسب برای پارک خودروهای سنگین تعبیه نشده و فضاها و کاربری‌های بلا استفاده زیاد است، اغلب رانندگان در این مناطق اقدام به پارک خودرو می‌کنند که این خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی و شهری است.
وی بیان داشت: با هماهنگی راهنمایی و رانندگی مکانی را در جاده اردبیل ـ خلخال تعیین کردیم تا با فنس‌کشی و ایجاد برخی امکانات خودروهای سنگین را به آن مکان منتقل کنیم که این کار تاکنون انجام نشده است.
این مسئول علت انجام نشدن این کار را همراهی نکردن راهنمایی و رانندگی در هدایت خودروها و ماشین‌آلات سنگین اعلام کرد و گفت: هم اکنون این زمین بلا استفاده مانده و ما چندان رغبتی برای توقف خودروهای سنگین در این نقطه شهر از سوی رانندگان و صاحبان خودروها را شاهد نیستیم.
وی ابراز داشت: ‌امیدواریم با احداث و بهره‌بردرای پارکینگ جدید که با همکاری بخش خصوصی احداث می‌شود شاهد انتقال خودروهای سنگین به آنجا باشیم تا بسیاری از گله‌مندی‌های مردم در نداشتن آسایش از دست صاحبان این خودروها برطرف شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این گفت‌وگو در حالی با مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری انجام شد که در چند نقطه شهر اردبیل توقف و تردد خودروهای سنگین از مردم سلب آسایش کرده و این امر به یکی از معضلات شهری و گرفتاری‌های ساکنان محلات و شهرک‌های مختلف تبدیل شده است.
این وضعیت که در خیابان عطایی، شهرک باکری، کارشناسان و بسیاری دیگر از شهرک‌های تازه تشکیل‌شده نمود بیشتری یافته است و در کنار آزار و اذیت برای مردم به یک معضل جدی در ترافیک شهری نیز تبدیل شده است، در حالی که صاحبان این خودروها اغلب در گفت‌وگو با خبرنگار ما دور بودن پارکینگ از نقطه اصلی شهر، امکان نداشتن جابه‌جایی خودرو در اولین ساعات صبح و ناامن‌ بودن برخی پارکینگ‌های پیش‌بینی شده را از علل خود برای حاضر نشدن به پارک خودرو در این پارکینگ‌ها اعلام کردند.
این در حالی ‌است که ساکنان محلات مختلف اردبیل نیز بارها به صورت کتبی و شفاهی اعتراض خود را به مسئولان اعلام کردند ولی گویا تا کنون جواب روشن و کار خاص از سوی مسئولان انجام نشده است.
خبرگزاری فارس منتظر پاسخ مسئولان شورای شهر و شهردار اردبیل است تا به طور شفاف و روشن بر اساس وظیفه اطلاع‌رسانی دقیق اعلام کنند که از چه طریق و با چه شیوه‌ای می‌توان این مشکل را برطرف کرد تا دغدغه‌های مردم برطرف شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول