اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

احداث پارکینگ و تقاطع‌های غیر‌همسطح‌ از ضرورت‌های ‌کرمانشاه است‌

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: احداث پارکینگ طبقاتی، تقاطع‌های غیر‌همسطح، پل‌های زیر‌گذر و عابر پیاده از ضرورت‌های غیرقابل انکار شهر کرمانشاه است.

احداث پارکینگ و تقاطع‌های غیر‌همسطح‌ از ضرورت‌های ‌کرمانشاه است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، سید دادوش هاشمی در نشست شورای ترافیک استان بیان داشت: دستگاه‌های استان باید در نخستین فرصت ممکن تصمیمات و مصوبات سودمند جلسات را عملیاتی و اجرایی کرده و با احتمال اندکی اشتباه اقدامات و پروژه‌های ضروری را به فرداها موکول نکنند.
وی خطاب به مسئولان حاضر در جلسه تصریح کرد: در نخستین فرصت ممکن باید تصمیمات معقول و مصوبات سودمند را عملیاتی و اجرایی کرده، با احتمال اندکی اشتباه اقدامات و پروژه‌های ضروری را به فرداها موکول نکنیم و متوجه باشیم که مصداق ضرب‌المثل کار امروز را به فردا انداختن نگردیم زیرا تضمینی نیست که ما در فرداها بر انجام تصمیم توانا باشیم.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد‌: اعضای شورای شهر، مدیران شهرداری، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و همه دست‌اندارکاران ذیربط طرح ایجاد شهرک سلامت را با هدف افزایش رفاه عموم مردم و کاستن از بار ترافیکی هسته‌ مرکزی شهر با جدیت پیگیری کنند.
نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه اضافه کرد : احداث پارکینگ طبقاتی، تقاطع‌های غیر‌همسطح، پل‌های زیر‌گذر و عابر پیاده از ضرورت‌های غیرقابل انکار شهر کرمانشاه است و تمامی مدیران برای انجام این پروژه‌های عمرانی و ضروری مسئولیت قانونی، شرعی و اخلاقی دارند.
هاشمی دامن زدن به شایعه را به عنوان رذیلت اخلاقی و دینی مورد اشاره قرار داد و اعلام کرد‌: متاسفانه اخیراً مشاهده میشود با ظاهر گرامیداشت یاد و خاطره یک قهرمان کشوری که عملی پسندیده است شائبه صحیح بودن یک شایعه صدردصد دروغ را تقویت میکنند.
وی گفت: ما از هر نوع پیشنهاد، انتقاد و اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه به ویژه در رسانه‌های جمعی استقبال میکنیم اما شایعه‌سازی و دروغ‌پراکنی را به هر شکلی که باشد شایسته دیار فرهیختگان کرمانشاهی نمیدانیم و با آن مقابله جدی خواهیم کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول