اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از خراسان جنوبی صورت گرفت؛

اعزام تیم تنیس ناشنوایان به مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی خراسان جنوبی از اعزام تیم تنیس روی میز جوانان بانوان ناشنوای استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام تیم تنیس ناشنوایان به مسابقات کشوری
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی خراسان جنوبی، جعفر قدیری اظهار داشت: تیم تنیس روی میز جوانان بانوان ناشنوای استان به مسابقات قهرمانی کشور که از 19 تا 24 شهریور ماه در استان سمنان شهرستان گرمسار برگزار می‌‌شود، اعزام می‌شوند.
وی افزود: این تیم با ترکیب منصوره شبانی و افسانه صباغی به مربیگری زهرا رادنیا و سرپرستی اعظم انصاری در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.
مدیرکل تربیت بدنی خراسان جنوبی همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ دسته یک استان با حضور 10 پینگ‌پنگ باز به صورت دوره‌ای خبر داد.
قدیری ادامه داد: در پایان این مسابقات امید عباسپور و علیرضا چمنی مقام‌های اول و دوم و مصطفی ابراهیم‌آبادی و محمدرضا چمنی مقام سوم را به طور مشترک به دست آوردند.
وی یادآور شد: حمید روبیاتی، علی ایوبی، سید علیرضا حسینی و اکبر علی‌آبادی داوری و علیرضا عشقی مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده داشتند.
مدیر کل تربیت بدنی خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین حمید کریمی از شهرستان درمیان عنوان خوش‌اخلاق‌ترین بازیکن مسابقات جام رمضان را از آن خود کرد.
قدیری افزود: مسابقات پینگ پنگ دوبل استان نیز چهارشنبه 16 شهریور ماه ساعت 19 در سالن شهید سرحدی برگزار می‌شود.
وی همچنین در جلسه با معاونان و مسئولان ستادی گفت: زیبا سازی تصویر تشکیلات در اذهان مردم، توجه به برنامه محوری و تصحیح عملکرد و بهره‌وری و بازدهی مناسب از امکانات، از الزامات استمرار روند روبه رشد اداره کل است.
مدیر کل تربیت بدنی خراسان جنوبی بر لزوم توجه به برنامه محور بودن، ارزیابی مستمر عملکرد ماهیانه و فصلی و تصحیح اشتباهات احتمالی، انجام برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری مطلوب سومین نمایشگاه تجهیزات و ادوات ورزشی در مهرماه و هفته تربیت بدنی و ارائه شفافیت لازم از عملکرد و خدمت‌رسانی در نظرگاه مردم استان و همچنین لزوم زیباسازی تصویر تشکیلات در اذهان مردم به عنوان یکی از سرمایه‌های اصلی اداره کل تاکید کرد.
در این جلسه سیاست‌های کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول