اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد:

احیای اراضی ذخیره نوسازی شهری در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران از مالکان اراضی بزرگ شهرری در راستای نوسازی بافت‌های فرسوده، توسعه پایدار شهری و آبادانی دعوت به همکاری کرد.

احیای اراضی ذخیره نوسازی شهری در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز مجتبی عبداللهی شهردار منطقه 20 تهران در نشست اراضی، ذخیره توسعه و نوسازی شهری را به عنوان پشتیبان بافت‌های فرسوده عنوان کرد و گفت: سیاست و خط مشی شهرداری تعامل دو طرفه در راستای آبادانی و توسعه پایدار شهری در چهارچوب ضوابط و قوانین و بر اساس عدالت است.
شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه 300 هکتار از شمال منطقه زیر پوشش تجارت اقتصادی جهانی قرار دارد، افزود: فاز مطالعاتی محدوده شمال منطقه که از اتوبان آزادگان به سمت جنوب تا تقاطع فدائیان و شهید کریمی امتداد می‌یابد در حال انجام است و تا یک ماه دیگر شمال منطقه زون بندی شده و به یک مرکز اقتصادی تبدیل میشود.
وی این محفل را گام نخستی برای برقراری تعامل با مالکان ذکر کرد و در ادامه ضمن اعلام آمادگی شهرداری برای هرگونه همکاری با مالکان بر اساس ضوابط و قوانین، از آنها برای نوسازی اراضی و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، تجاری و مسکونی دعوت به همکاری کرد.
مدیرعامل شرکت نوسازان منطقه 20 در ادامه این نشست از استقبال مالکان 93 قطعه اراضی نوسازی اظهار خوشحالی کرد و گفت: اراضی با متراژ بیش از یک هکتار با احتساب پلاک اصلی جزو اراضی ذخیره توسعه و نوسازی شهری محسوب میشوند.
مجید محتشمی با اشاره به تاثیرگذاری بسته تشویقی منطقه در ارتباط با بافت‌های فرسوده افزود: بر اساس آمار موجود سرعت ساخت و ساز و سازندگی بافت‌های فرسوده نسبت به یکسال گذشته به دو برابر افزایش یافته است و 37 هکتار از 137 هکتار بافت فرسوده بهسازی و نوسازی شده است.
این گزارش حاکی است، در این نشست که بیش از 100 نفر از مالکان اراضی حضور داشتند تعدادی از آنها به طرح مشکلات و درخواست های خود پرداختند و مقرر شد این جلسات تا حصول نتایج مثبت به طور مستمر ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول